مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

واگذاری واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر نفت ظرف ۶ ماه آینده

افتتاح ۴۰۰ واحد مسکن مهر نفت اهواز

عصر ساختمان : معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امروز ۴۰۰ واحد از سایت ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز به بهره برداری رسیده است، گفت: با ادامه این روند ظرف پنج یا شش ماه آتی باقی واحدها واگذار می‌شود.

واگذاری واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر نفت ظرف ۶ ماه آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا ، سیدمحمد پژمان در حاشیه افتتاح 400 واحد از سایت 2000 واحدی مسکن مهر نفت اهواز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و با ابراز خرسندی از عزم و اراده ملی که در بخش‌های مختلف استان به چشم می‌خورد، اظهار کرد: عزم و اراده موجود در استان باعث پیشرفت قابل توجه مسکن مهر و رفع چالش‌های موجود شد و این موضوع شایسته تقدیر است.

    وی افزود: پروژه مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی با گرفتاری‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد و پیش از روی کارآمدن دولت جدید به نوعی متوقف و آثار و تبعات اجتماعی منفی را رقم زده بود و کسانی که منتظر دریافت واحد خود برای یافتن سرپناهی بودند، تقریبا از ادامه پروژه مسکن مهر ناامید شدند.

    وی افزود: سرانجام این پروژه با گفت‌وگو و همفکری ادامه یافت و به عقیده من سایت مسکن مهر نفت اهواز نمونه خوبی برای نشان دادن استفاده بهینه از تمام امکانات موجود با وجود تمام بضاعت‌ها و کمبودها است که البته منتهی به ایجاد کاری با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن شد.

    پژمان، تجمیع تمام امکانات و بضاعت‌های موجود در جهت خدمت‌رسانی به مردم را عاملی بسیار مهم در اتمام هر پروژه در تمام دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در پروژه مسکن مهر تعاملی بسیار خوب و سازنده شکل گرفت و البته به عقیده من ظرفیت‌های دیگری نیز وجود دارد که با تعامل بیشتر به منصه ظهور می‌رسد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با تشکر از تک‌تک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در پروژه مسکن مهر نفت اهواز عنوان کرد: در این پروژه افراد درگیر در مجموعه تنها به فکر اتمام پروژه نبودند بلکه با اندیشه احداث بنایی با بهترین کیفیت و خدمات لازم برای یک زندگی آبرومند اقدامات خود را انجام داده و می‌دهند.

    پژمان با بیان اینکه خوزستان حق زیادی بر گردن این مملکت دارد، گفت: زحمات کارکنان شرکت نفت موجب چرخش اقتصاد کشور می‌شود و هر چند ادعای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را داشته باشیم، باز هم اقتصاد کشور بر پایه نفت و درآمدهای حاصل از آن قرار دارد که می‌تواند به توسعه و رشد کشور کمک شایانی کند.

    وی بیان کرد: به پاس زحمات کارکنان نفت، فکر ایجاد این مجموعه که امروز 400 واحد آن افتتاح می‌شود به ذهن ما خطور کرد و سعی کردیم در تمام زمینه‌های آن اعم از محوطه سازی، زیباسازی، خدمات زیربنایی، مذهبی، ورزشی، آموزشی و سایر خدمات به بهترین وجه اقدامات لازم را انجام دهیم.

    پژمان با بیان اینکه شبکه فاضلاب این مجموعه با یک تصفیه خانه مستقل انجام خواهد شد، اظهار کرد: در خصوص برق‌رسانی این مجموعه یک شبکه زیرزمینی پیش بینی شده است که هم موجب زیباسازی سیمای سایت مسکن مهر نفت می‌شود و هم می‌تواند الگویی جهت ساخت انبوه مسکن در استان باشد.

    وی با قدردانی از شهرداری اهواز که در موارد زیادی تنگناهای مربوط به مسکن مهر را رفع کرد، تصریح کرد: در این مجموعه تمام تلاش ما این بود که کار یا خدمتی را ناتمام باقی نگذاریم که خدای نکرده بعدها انجام آن به شهرداری تحمیل شود اما باز هم حضور شهرداری در این مجموعه می‌تواند به ارتقای کیفیت زندگی ساکنین مسکن مهر نفت کمک شایانی کند و استدعای ما از شهرداری همین موضوع است.

    همچنین در ادامه این نشست، جعفر مدنی‌زادگان مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران با تسلیت و تعزیت ایام فاطمیه اظهار کرد: بسیار خوشبختم که امروز شاهد خلق و تولد کاری بزرگ و عظیم در خطه خوزستان هستم.

    وی افزود: در ادبیات مذهبی واژه مهر از تقدس بسیاری برخوردار است و همچنین واژه مسکن نیز مورد ستایش قرار گرفته شده است. بنابراین از تمام دست‌اندرکاران این مجموعه بسیار سپاسگزاریم و خرسندیم که اتحاد و تمسک به حبل الهی و بهره گیری از کار تیمی موجب ایجاد راهگشایی و آرامشی برای مردم شد.

    مدنی زادگان ابراز امیدواری کرد تا این همکاری و تعامل بوجود آمده در جهت ارتزاق ملت ایران موجب رضای حق تعالی و آرامش و رفاه مردم شود.

     با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و معاون وزیر و جمعی از مسئولین استانی در مجموع 7446 واحد مسکن مهر در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسید که این واحدها شامل 1438 واحد دزفول، 1249 واحد در ماهشهر، 1147 واحد در اهواز، 506 واحد بهبهان، 145 واحد در خرمشهر، 392 واحد شوش، 799 واحد شوشتر، 392 واحد در مسجدسلیمان، 537 واحد آبادان، 102 واحد امیدیه، 88 واحد اندیمشک، 51 واحد ایذه و 116 واحد مسکن مهر در بندرامام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو