مدیران خودروعصر اعتبار

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

مسکن مهر احتمالا بدون شرط واگذار می‌شود

ابلاغ شرایط خرید مسکن مهر به استان‌ها

عصر ساختمان:قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ابلاغ شرایط خرید مسکن مهر به استان‌ها و اعلام اینکه این شرایط در هفته آینده اعلام خواهد شد، گفت: این اطلاعات که مربوط به قیمت و شرایط خاص این مسکن‌ها است به آگاهی خواهد رسید.

مسکن مهر احتمالا بدون شرط واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، احمد اصغری‌مهرآبادی عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از یک‌هزار و 438 واحد مسکن مهر در منطقه مهرشهر با بیان اینکه دولت با همیاری و همراهی بخش‌ها و مجموعه‌های گوناگون به پایان کردن همه طرح‌های مسکن مهر توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داد انجام شده از آغاز کار مسکن مهر با بانک‌های عامل، تعداد 2 میلیون و 216 هزار واحد ساخته می‌شود.

    وی با اشاره به افتتاح یک میلیون و 880 هزار مسکن مهر در سطح کشور، افزود: در این برنامه کارها و اقدامات موثری صورت گرفته و در جهت تکمیل آن اقدامات مفید بوده است.

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعالیت احداث بیش از 340 هزار مسکن مهر در سطح کشور و قرار داشتن در آخرین مراحل شاخت، تصریح کرد: از این تعداد انتظار داریم شماری تا اواخر امسال افتتاح شود.

    مهرآبادی با اشاره به ابلاغ شرایط خرید مسکن مهر به استان‌ها و اعلام اینکه این شرایط در هفته آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اطلاعات که مربوط به قیمت و شرایط خاص این مسکن‌ها است به آگاهی خواهد رسید.

    وی اضافه کرد: در صورت فروخته شدن همه واحدهای باقی‌مانده توسط افراد دارای شروط متاهل بودن و عدم برخوردار بودن از امکانات دولتی و زمین‌های مسکونی به پایان نرسید، همه شرط‌ها هم حذف و طرح‌های بدون فرد تقاضا‌کننده نیز واگذار خواهد شد.

    مهرآبادی با اشاره به تاکید دولت بر رفع کمبودها و مشکلاتی که در راستای این طرح در کشور وجود دارد گفت: در این راستا برنامه‌ریزی شد و برنامه‌های مختلفی انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو