مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان:

۲۱۵ پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی گلستان واگذار می‌شود

عصر ساختمان:مدیرمسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان از آمادگی برای واگذاری ۲۱۵ پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی در استان خبر داد.

۲۱۵ پروژه مسکن مهر فاقد متقاضی گلستان واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، محمود تیموری افزود: این واحدها شامل 192 پروژه خود مالکی و  23 پروژه دولتی در قالب تفاهم نامه سه جانبه و اجاره 99 ساله می شود. به گفته وی، اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در اجرای دستورالعمل اجرائی تبصره(3) الحاقی به بند(2) ماده(1) آیین نامه اجرائی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن موضوع تصویب نامه سال 94 هیئت محترم وزیران، واحدهای مسکن مهر ساخته شده یا در دست احداث را برای ثبت نام متقاضیان واجدشرایط، معرفی و اعلام کرده است.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر فهرست پروژه ها و فرم ثبت نام متقاضیان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی به آدرس www.golestanrud.ir موجود است و متقاضیان با مراجعه به این پایگاه می توانند از مشخصات پروژه ها مطلع شوند.

    تیموری به شرایط متقاضیانی که می توانند از این واحدها بهره مند شوند اشاره کرد و گفت: افراد متاهل یا سرپرست خانوار یا زنان خودسرپرست (دارای حداقل 35 سال سن) که از تاریخ 1357/11/22 از امکانات دولتی (زمین مسکونی یا واحد مسکونی) استفاده نکرده باشند، می توانند برای دریافت این واحدها ثبت نام کنند.

    وی، مدارک موردنیاز برای ثبت نام در این پروژه ها را، اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی و همسر و تسلیم کپی تمام صفحات شناسنامه ها و پشت و روی کارت های ملی، اصل مدارک متقاضی دال بر سرپرست خانوار بودن و افراد تحت تکفل و تسلیم کپی آن، بیان کرد.

    به گفته تیموری، تکمیل و تسلیم فرم تقاضای ثبت نام متقاضیان و معرفی نامه از شرکت تعاونی (پس از تایید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی) یا خودمالک در صورت انتخاب از پروژه های تعاونی ها یا خودمالکین و تکمیل و ارائه فرم تقاضای ثبت نام متقاضی در هنگام ثبت نام الزامی است.

    مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان به متقاضیان تاکید کرد که ثبت نام واحدها از طریق سامانه ثبت نام و واگذاری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان و پس از واریز وجه مورد نظر سهم آورده متقاضی در مهلت مقرر، قطعی محسوب می شود.

    تیموری اظهارکرد: متقاضی باید در مهلت مقرر نسبت به افتتاح حساب نزد بانک عامل اقدام و ظرف مدت هفت روز از تاریخ اعلام، حسب مورد به میزان حداقل 50 درصد مبلغ تقریبی آورده نقدی را به آن حساب واریز و مابقی سهم آورده خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

    وی متذکر شد: در پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد، مبلغ آورده متقاضی متناسب با پیشرفت فیزیکی خواهد بود. تیموری اضافه کرد: قیمت نهایی برای تسویه حساب بر اساس قیمت تمام شده ای است که در هر مورد توسط متولیان مسکن مهر (مطابق دستورالعمل های مرتبط) در نقاط مختلف اعلام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو