مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس انتقاد کرد:

تسهیلات وام مسکن با حقوق دریافتی کارمندان همخوانی ندارد

عصر ساختمان:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بدقولی بانک ها در پرداخت تسهیلات، گفت: بازپرداخت تسهیلات وام مسکن به مردم باید با نرخ تورم و میزان حقوق کارگران و کارمندان همخوانی داشته باشد.

تسهیلات وام مسکن با حقوق دریافتی کارمندان همخوانی ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص افزایش وام مسکن به 100 و 160 میلیون تومان برای زوجین، افزود: پرداخت وام مسکن باید با بازپرداختی کم باشد تا اقشار متوسط و ضعیف جامعه از آن استقبال کنند.
    وی با اشاره به شرایط سخت اعطای وام در کشور، با انتقاد از بدقولی ها در پرداخت تسهیلات، گفت: مردم توان تهیه شرایط بانک ها در اعطای تسهیلات را ندارند.
    نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: دولت در زمینه پرداخت وام 60 و 80 میلیونی مسکن با شرایط سختی که قرار داده بود نتوانست متقاضی جذب کند در این صورت با رشد میزان تسهیلات نیز استقبالی از آن صورت نخواهد گرفت.
    وی با انتقاد از کاغذبازی های بسیار در حین وام دهی به افراد، تصریح کرد: در حال حاضر اگر کسی بخواهد وام پنج میلیونی بگیرد باید بسیاری از پیچ و خم های اداری را طی کند پس به طور حتم شرایط وام 100 میلیونی بسیار بیشتر خواهد بود.
    موسوی لارگانی با بیان اینکه دولت در ارایه تسهیلات مسکن یا کشاورزی به مردم باید به توان مالی آن ها توجه کند، گفت: در حال حاضر ارقام در نظر گرفته شده برای بازپرداخت تسهیلات به ویژه تسهیلات مسکن با حقوق و درآمد افراد همخوانی ندارد.
    وی با تاکید بر اینکه اقشار متقاضی دریافت وام و تسهیلات از توان مالی کمی برخوردار هستند، تصریح کرد: در نظر گرفتن شرایط سخت در وام دهی به افراد انصراف آنان را در پی خواهد داشت.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات وام مسکن به مردم باید با نرخ تورم و میزان حقوق کارگران و کارمندان همخوانی داشته باشد، افزود: خانه دار شدن مردم با وام های مسکن باید همسو با میزان درآمد آنها برای بازپرداخت تسهیلات باشد در غیر این صورت مشکلی دیگر بر مشکلات آنان افزوده خواهد شد.
    وی یادآور شد: در نظر گرفتن ارقامی بیش از یک میلیون تومان برای بازپرداخت وام های مسکن طرحی است که از پیش می توان در خصوص عدم موفقیت آن اظهارنظر کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی