مدیران خودروعصر اعتبار

واگذاری زمین به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان واجد شرایط در آذربایجان غربی

عصر ساختمان:معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از واگذاری زمین به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان واجد شرایط در آذربایجان غربی خبر داد.

واگذاری زمین به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان واجد شرایط در آذربایجان غربی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، علی درویشی، اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به خانواده شهدا و ایثارگران در نظر داریم تا زمینی را برای ساخت مسکن به آنها واگذار کنیم.

    وی با بیان اینکه این اقدام در استان آذربایجان غربی اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در این خصوص 2 هزار و 485 خانواده ایثارگران استان آذربایجان غربی که دارای شرایط لازم برای دریافت زمین هستند، صاحب زمین برای احداث مسکن خواهند شد.

    معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه بخشی از این اقدام امسال اجرایی شده و سال آینده نیز مابقی این اقدام عملیاتی خواهد شد، افزود: به 266 ایثارگر زمین واگذار شده است.

    وی با بیان اینکه این اقدام به منظور مسکن‌دار شدن ایثارگران انجام می‌گیرد، اذعان داشت: برای دریافت زمین برای احداث مسکن باید ایثارگران شرایط لازم را داشته باشند تا اسامی آنها وارد لیست واگذاری زمین قرار گیرد.

    درویشی با اشاره به سایر خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود، تصریح کرد: واگذاری وام مسکن برای واجدین شرایط نیز گام دیگری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای خانه‌دار شدن ایثارگران و خانواده شهدا است.

    معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه یک هزار نفر از این وام بهره‌مند شده‌اند، اظهار داشت: میزان تسهیلات واگذار شده برای این افراد جهت خرید مسکن 54 میلیارد تومان است.

    وی با بیان اینکه باید بتوانیم امکانات مناسبی برای ایثارگران و خانواده شهدا ارائه کنیم، افزود: تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران از وظایف تمام مردم و مسئولان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار