مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران

هتل‌های مازندران فرسوده است

عصر ساختمان:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت:بخش قابل توجهی از هتل‌های ستان فرسودگی دارد اما به زودی با پرداخت تسهیلات هتل‌های ۴ و ۵ ستاره با کیفیت در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

هتل‌های مازندران فرسوده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، دلاور بزرگ‌نیا در جمع مسئولان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: محورهای اصلی توسعه مازندران، صنعت، کشاورزی و فعالیت‌های بازرگانی است.

    وی تصریح کرد: یکی از محورهایی که در کشور و مازندران نوپا است و مورد آزمون جدی قرار نگرفت صنعت گردشگری است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: یکی از محورهای توسعه پایدار استان مازندران محور صنعت گردشگری است که می‌تواند علاوه بر توسعه پایدار، توسعه پایه‌دار را به وجود بیاورد.

    بزرگ‌نیا اظهار کرد: فرهنگ، انسان و طبیعیت باید برای رشد این صنعت دیده شود، گردشگری یک موضوع فرهنگی است.

    وی افزود: صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی نشان دهنده فرهنگ مازندران است که به این موضوع مهم اشاره دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: رفت و آمد در دنیا نیازمند صلح جهانی است و با این شکل است که می‌توانیم در کنار یکدیگر زندگی کنیم، اما فرهنگ موجب آشنایی عمیق طرفین می‌شود.

    بزرگ‌نیا با بیان اینکه حوزه نفوذ فرهنگ ایرانی بسیار بالا است، یادآور شد: زبان یکی از عناصر اصلی ارتباط دهنده فرهنگ‌های متفاوت است.

    وی افزود: باید با آمادگی کامل و شناخت برنامه‌ریزی کنیم اما در صنعت گردشگری همچنان شناخت در تاریکی داریم.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: شهرک‌های صنعتی و کشاورزی نتوانستند در توسعه اقتصادی استان موفقیت کامل را به دست آورند و در حالی که در دوران پسابرجام درب‌های کشور به روی مسافران گشوده شده است گردشگری می‌تواند رونق بگیرد.

    بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه به بیش از 60 کشور سفر بدون روادید یا ویزای فرودگاهی می‌دهیم، اظهار کرد: برای بازدید گردشگران ایتالیایی‌ از ایران تا دو سال آینده هواپیماها ذخیره شده‌اند.

    وی با تاکید بر اینکه با توجه به هجوم با مسافر داخلی و خارجی باید خود را آماده کنیم، گفت: تلاش‌ها برای تکمیل زیرساخت باید با سرعت بیشتری انجام شود و نگاه مسئولان نظام در بخش‌های مختلف نسبت به گردشگری مثبت است.

    بزرگ‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه مازندران مهم‌ترین مقصد گردشگران است، اظهار کرد: در مازندران تمامی امتیاز‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی وجود دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بخش قابل توجهی از هتل‌های ستان فرسودگی دارد اما به زودی با پرداخت تسهیلات هتل‌های 4 و 5 ستاره با کیفیت در مازندران راه‌اندازی می‌شود.

    وی خاطرشان کرد: سهم صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی بالا است و باید تتلاش کنیم به هدف اصلی خود در این استان برسیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو