مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت تسهیلات

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای مسکونی روستایی در این استان با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی می‌شود.

مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت تسهیلات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابراهیم فرزانه، در یاسوج اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی در این استان است.

    وی بیان کرد: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت بوده و این مهم در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان قرار دارد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت تسهیلات برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در این استان خبر داد و گفت: 10 هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان بازسازی و مقاوم‌سازی شده و کار بازسازی مابقی واحدهای مسکونی روستایی انجام می‌گیرد.

    فرزانه با اشاره به تعداد روستاها در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: اکنون یک‌هزار و 700 روستا در سطح این استان وجود دارد که بیش از 700 روستا بالای 20 خانوار است.

    وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در این استان، گفت: طرح هادی روستایی در 300 روستا در این استان اجرا شده و این طرح در مابقی روستاها در آینده اجرا می‌شود.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد پارک محله‌ای، فضای سبز و فضاهای تفریحی، آسفالت کوچه‌ها و معابر، بهسازی معابر، جدول‌گذاری، روشنایی معابر از جمله‌ کارهایی بوده که در قالب طرح هادی در روستاهای استان اجرا شده است.

    فرزانه عنوان کرد: 60 درصد از اعتبارات بنیاد مسکن استان در سال 94 تاکنون جذب شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار