مدیران خودروعصر اعتبار

رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان های امروزی

عصر ساختمان: رنگ های درخشان یک راه آسان برای ایجاد تصویری فراموش نشدنی در دکوراسیون هر خانه ای بشمار می روند. اما استفاده از آنها در خانه ها و آپارتمان های کوچک کمی چالش برانگیز است. خصوصا رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان های کوچک امروزی در عین اینکه گزینه ای بسیار جذاب بنظر می رسد کمی هم هراس آور است که مبادا نمایی بدی در خانه ایجاد کند.

رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان های امروزی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل ازبرترین ها ،رنگ های درخشان یک راه آسان برای ایجاد تصویری فراموش نشدنی در دکوراسیون هر خانه ای بشمار می روند. اما استفاده از آنها در خانه ها و آپارتمان های کوچک کمی چالش برانگیز است. خصوصا رنگ فسفری در دکوراسیون آپارتمان های کوچک امروزی در عین اینکه گزینه ای بسیار جذاب بنظر می رسد کمی هم هراس آور است که مبادا نمایی بدی در خانه ایجاد کند.  استفاده زیاد از رنگ های فسفری و درخشان چشم ها را اذبت می کند و مقدار بسیار کم آنها نیز ناجور و خارج از محیط بنظر خواهد رسید.

برای جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی یک فضای کوچک بازهم می توانید جسارت بخرج دهید و در کنار رنگ های فسفری از رنگ های روشن دیگر نیز استفاده کنید. چنین ترتیب رنگی در خانه های آپارتمانی با پلان باز، طوریکه نشمن کاملا به آشپزخانه و اتاق غذاخوری متصل است، بسیار مناسب خواهد بود. البته پیاده کردن این ترتیب رنگی به چشمانی تیزبین و خلاقیت بسیار زیاد احتیاج دارد. دقیقا همانطوری که در خانه های آپارتمانی زیر از آنها استفاده شده است.

برای نمونه در شکل زیر آپارتمانی را مشاهده می کنید که فقط 28 متر مربع مساحت دارد اما همچنان راحت و بسیار شاد و دلباز بنظر می رسد. بازسازی این فضای کوچک توسط طراحی خلاق برای زوجی جوان انجام شده که علاوه بر منظره زیبای داخل، از  نمای مشرف بر اقیانوس نیز بهره می برد. در بازسازی این خانه دیوارهای اضافه خانه حذف شده اند تا فضا کاملا یکپارچه و در نتیجه بزرگ تر جلوه کند. البته یک یکپارچه شدن فضا به مالکین اجازه می دهد از هر گوشه خانه نمای زیبایی بیرون را در دید داشته باشند. رنگ های فسفری این خانه فضایی بسیار دعوت کننده ایجاد کرده که مطمئنا هر مهمانی آنرا برای همیشه به یاد خواهد سپرد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار