مدیران خودروعصر اعتبار

قهر آخوندی با مسکن مهر ۳ ساله شد

عصر ساختمان:در حالی حدود ۳۱ ماه از آمدن عباس آخوندی به ساختمان دادمان می‌گذرد که وی در این مدت هیچ پروژه مسکن مهری را افتتاح نکرده است، قرار بود امروز با حضور وی ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شود اما این بار نیز طلسم شکسته نشد.

قهر آخوندی با مسکن مهر ۳ ساله شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، از روزی که عباس آخوندی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی کشور از سوی نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفت وی به تعداد انگشتان یک دست هم از پروژه‌های مسکن مهر بازدید نکرده است.

    از مردادماه 92 تا کنون حتی آخوندی افتخار حضور در افتتاح پروژه‌های این طرح را نداده است و روبان هیچ کدام از واحدهای آماده افتتاح به دست وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید قیچی نشده است.

    در دهه فجر امسال نیز مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یک تنه با سفر به استانهای مختلف واحدهای آماده مسکن مهر را افتتاح کرد.

    یکی از پروژه‌هایی که قرار بود همزمان با دهه فجر افتتاح شود 4500 واحد فاز 11 کوزو شهر پردیس بود. البته بر خلاف وعده‌های داده شده این واحدها در بهمن ماه افتتاح نشدند.

    در این زمینه مدیرعامل شرکت عمران پردیس دلیل افتتاح نشدن این پروژه‌ها را انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرده و گفته بود: در نیمه دوم اسفند 94 (ماه جاری) این واحدها افتتاح می‌شود.

    در این راستا طبق هماهنگی‌ها و نامه‌نگاری‌های مربوطه از وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح 4500 واحد مسکن مهر فاز 11 در روز جاری (چهارشنبه 19 اسفند) دعوت به عمل آمده بود، اما گویا این بار نیز آخوندی به واحدهای مسکن مهر افتخار نداد آنها را افتتاح کند.

    به این ترتیب رکورد عدم افتتاح واحدهای مسکن مهر توسط وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم سه ساله شد. البته لازم به ذکر است تا لحظه تنظیم این گزارش خبری از افتتاح 4500 واحد فاز 11 پردیس نشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو