مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر املاک وحقوقی راه و شهرسازی قم مطرح کرد :

واگذاری بیش از ۳ میلیون مترمربع زمین برای احداث مسکن مهر پردیسان قم

عصر ساختمان:مدیر املاک وحقوقی راه و شهرسازی قم به واگذاری و تخصیص بیش از ۳میلیون متر مربع زمین جهت احداث واحدهای مسکن مهر پردیسان قم اشاره کرد و گفت: قریب یک میلیون متر مربع از این مقدار که در محوطه‌ها قرار دارد، قابلیت تبدیل به فضای سبز را دارا است.

واگذاری بیش از ۳ میلیون مترمربع زمین برای احداث مسکن مهر پردیسان قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابوالفضل علیخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های منطقه پردیسان برای احداث فضای سبز اظهار داشت: از 3میلیون متر مربع زمین تخصیصی واحدهای مسکن مهر پردیسان قم، قریب یک میلیون متر مربع آن (محوطه‌ها) قابلیت احداث فضای سبز را دارا است.

    مدیراملاک و حقوقی راه و شهرسازی استان قم با انتقاد از از عدم اهتمام جدی جهت توسعه فضای سبز و کاشت نهال در پردیسان قم تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 میلیون و 350هزار متر مربع زمین جهت احداث و توسعه فضای سبز در اختیار شهرداری قم قرار گرفته است.

    وی به اهمیت ایجاد و توسعه فضای سبز شهری پرداخت و عنوان کرد: در صورت توجه جدی ساکنان پردیسان قم به امر درختکاری، امکان غرس بیش از دویست هزار اصله نهال در این بخش از شهر قم وجود دارد.

    علیخانی به واگذاری و تخصیص بیش از سه میلیون متر مربع زمین جهت احداث واحدهای مسکن مهر پردیسان قم، اشاره کرد و ادامه داد: قریب یک میلیون متر مربع از این مقدار که در محوطه‌ها قرار دارد قابلیت تبدیل به فضای سبز را دارا است.

    مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان باتاکید بر استفاده از فرصت باقی مانده جهت کاشت نهال عنوان کرد: از آنجا که احداث و توسعه فضای سبز و کاشت درخت از مبانی فرهنگ دینی و ملی ما است لزوم توجه به این امر توسط مردم و مسئولان را در قم دوچندان می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو