مدیران خودروعصر اعتبار

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۶ اعلام کرد

شرایط ویژه برای مودیان خوش‌حساب تا پایان سال

عصر ساختمان:معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۶ با اعلام شرایط ویژه برای مودیان خوش‌حساب خبر از افزایش عوارض در سال آینده داد.

شرایط ویژه برای مودیان خوش‌حساب تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از روابط‌عمومی منطقه 6، مهدی اسدبیگی با بیان این مطلب افزود: مردم با پرداخت به موقع عوارض شهری، شهرداری منطقه را در اداره شهر کمک می‌کنند. وی گفت: یکی از راه‌های مشارکت مدنی شهروندان پرداخت عوارض شهری در زمان مقرر است که این امکان را برای مدیریت شهری فراهم می‌کند تا بتواند زیرساخت‌های مناسب را فراهم کند. در واقع شهرداری تهران به این سمت پیش می‌رود که بتواند با عوارض درآمدهای پایدار هزینه نگهداشت شهر را تامین کند. اسدبیگی با اعلام اینکه امتیازات خاصی برای مودیان خوش‌حساب در نظر گرفته شده است، گفت: در منطقه 6 امتیاز ویژه‌ای برای مودیان خود در نظر گرفته‌ایم، این جوایز به غیر از جایزه خوش‌حسابی‌ است که شهرداری تهران برای این کلان‌شهر در نظر گرفته است.
    معاون شهردار منطقه 6 بیان کرد: شهرداری منطقه در نظر دارد تا بعد از اتمام مهلت پرداخت عوارض شهری در یک مراسم ویژه از شهروندان خوش‌حساب ساکن این محدوده تقدیر کند. این جوایز شامل 6 دستگاه آی‌پد به ارزش ریالی 120 میلیون ریال، 6 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 150 میلیون ریال و 6 عدد ساعت مچی به ارزش 100 میلیون ریال خواهد بود.

    اسدبیگی با بیان اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت شهری در شفافیت حساب‌های مالی در ترغیب شهروندان در پرداخت عوارض شهری موفق بوده است، یادآور شد: بررسی‌ها در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که حدود 70 درصد از مودیان منطقه 6 در پرداخت عوارض شهری خود به موقع اقدام می‌کنند و حدود 30 درصد از شهروندان نسبت به پرداخت عوارض شهری بی‌تفاوت هستند. معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه تاکید کرد: 10 درصد تخفیفاتی که شهرداری تهران برای پرداخت به موقع عوارض شهری در نظر گرفته تا پایان 29 اسفند ماه ارائه خواهد شد که اگر شهروندان نتوانند به موقع نسبت به آن اقدام کنند نه تنها نمی‌توانند از تخفیف 10 درصدی بهره‌مند شوند بلکه در سال جدید 8 درصد جریمه دیرکرد در پرداخت نیز به این افراد تعلق می‌گیرد. اسدبیگی گفت: این در حالی است که هنوز عوارض براساس تعرفه‌های سال 91 محاسبه می‌شود که در سال آینده اگر این قانون اصلاح شود قطعا عوارض 30 تا 40 درصد گران خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار