مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان:

دبیرخانه دائمی بتن در مقررات ملی ساختمان به استان هرمزگان واگذار شد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از واگذاری دبیرخانه دائمی بتن در مقررات ملی ساختمان به استان هرمزگان خبرداد و گفت: امید است اهداف مورد نظر وزارت خانه با دایر شدن این دبیرخانه در استان هرمزگان محقق شود.

دبیرخانه دائمی بتن در مقررات ملی ساختمان به استان هرمزگان واگذار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم ، فرشید دستوان امروز در جمع خبرنگاران از واگذاری دبیرخانه دائمی بتن در مقررات ملی ساختمان به استان هرمزگان خبرداد و اظهارداشت: انتخاب استان هرمزگان به عنوان دبیرخانه دائمی بتن و واگذاری این دبیرخانه به استان، در نوع خود اقدام بی نظیری است.

    وی از ارائه پیشنهادات مبنی بر تشکیل کمیته ارتقای کیفیت بتن با توجه به اهمیت ویژه کیفیت بتن در ساخت و سازها در مناطق جنوبی و جزایر کشور خبرداد.

    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: پیشنهاد شد پس از تشکیل این کمیته، با توجه به شرایط منطقه براساس الزامات مبحث نهم مقررات ملی ساختمان، راهکارهای عملیاتی شدن ارتقای کیفیت بتن تعیین و از روش‌ها و مجاری قانونی راهکارهای اجرایی استفاده شود.

    دستوان گفت: به منظور هدایت‌های کلی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، نتایج حاصل از فعالیت این کمیته به صورت منظم به این معاونت ارسال می‌شود.

    وی با اشاره به پیشنهادات ارائه شده در این همایش، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در صنعت بتن و ساختمان، فراهم کردن زمینه های آموزشی لازم برای کلیه دست اندرکاران صنعت ساخت و ساز را از جمله این پیشنهادات عنوان کرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در ادامه، ایجاد بستر لازم برای فرهنگ سازی به منظور ارتقاء آگاهی عمومی، تقویت ارتباط بین دبیرخانه دائمی و کمیته تدوین مقررات ملی ساختمان با دانشگاه‌های کشور را از دیگر پیشنهادات مطروحه در این همایش برشمرد.

    دستوان از ارائه و ارسال کتبی نقطه نظرات و راهکارهای اجرایی صاحب نظران و دست اندرکاران ساخت در سراسر کشور به این دبیرخانه با توجه به مبحث نهم مقررات ملی ساختمان در راستای ارتقای ساخت و ساز خبرداد.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد: اهداف مورد نظر وزارت خانه با دایر شدن این دبیرخانه در استان هرمزگان محقق شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار