مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش گشت‌های نظارتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در زنجان

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان زنجان گفت: گشت‌های نظارتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر و باغات زنجان در ایام نوروز افزایش پیدا کند.

افزایش گشت‌های نظارتی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، مجید فرخی پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان برای ایام نوروز لیست کشیک‌های خود را اعلام کنند.

    وی با اشاره بر لزوم اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها در زمینه نحوه خدمات‌رسانی در ایام نوروز عنوان کرد: باید محل استقرار دستگاه‌های امدادی و دسترسی به آن‌ها مشخص شود.

    فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تغییر جوی نا به هنگام موجب در راه ماندن تعدادی از مسافران نوروزی در زنجان شده بود، تاکید کرد: شهرستان زنجان باید آمادگی لازم را برای اسکان در راه ماندگان داشته باشد.

    فرخی با بیان اینکه انسداد محور در زمستان سال جاری موجب اسکان اضطراری مسافران در شهرستان زنجان شده بود، خاطر نشان کرد: با مدیریت مناسب مسئولان مشکل خاصی در این زمینه در شهرستان به وجود نیامده است.

    وی با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه پایان سال عنوان کرد: باید از طریق رسانه‌ها کودکان و نوجوانان را با خطرات مواد محترقه آشنا کرد.

    فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم ارائه آموزش به دانش‌آموزان در مدارس عنوان کرد: اورژانس، آتش‌نشانی و صدا و سیما عواقب مصرف مواد محترقه را اعلام کنند.

    فرخی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی افراد سودجو اقدام به ساخت و ساز‌های غیر مجاز می‌کنند، تاکید کرد: باید اکیپ‌های نظارتی در شهر و روستا بر این موضوع نظارت ویژه داشته باشند.

    وی افزود: گشت‌های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برنامه‌ریزی لازم برای بازرسی‌های نوروزی را داشته باشند.

    در ادامه جلسه معاون عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های پیشگیرانه پلیس برای ایاl نوروز از اسفند ماه سال جاری آغاز شده است، عنوان کرد: پلیس تلاش خودرا برای برگزاری چهارشنبه سوری بی‌خطر انجام می‌دهد.

    محرمعلی شریفی با اشاره به نظارت بر خرید و فروش مواد محترقه اضافه کرد: در مبادی ورودی و خروجی استان زنجان گشت‌های ایست و بازرسی برپا شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار