مدیران خودروعصر اعتبار

زمان بهره‌برداری آزادراه تهران- شمال مشخص شد

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: طی جلسه برگزار شده با آقای سعیدی‌کیا و تیم اجرایی پروژه آزادراه تهران- شمال گفته شد که قطعه‌ اول آزادراه مهرماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

زمان بهره‌برداری آزادراه تهران- شمال مشخص شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، محمدجواد کولیوند در تشریح بازدید امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از پروژه آزادراه تهران- شمال اظهار داشت: ظهر امروز اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با هماهنگی قبلی از قطعه اول آزادراه تهران – شمال بازدید کردند که مجری پروژه طی قراردادی که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شده، بنیاد مستضعفان است.

    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دیدن پل‌ها، تونل‌ها و مسیر دشوار پروژه متوجه می‌شویم در طی حدود 2 سال گذشته حرکت و جهشی که در اجرای پروژه انجام شده بی‌سابقه است، گفت: طول قطعه اول آزادراه 32 کیلومتر است که در انتهای آزادراه به جاده چالوس ملحق می‌شود، مسیر قطعه دوم از شهرستانک تا پل زنگوله، قطعه سوم از پل زنگوله تا مرزن آباد و در نهایت قطعه چهارم از مرزن آباد تا چالوس است که به بهره برداری رسیده است.

    نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس مباحث مطرح شده در جلسه مشترک با آقای سعیدی‌کیا و تیم اجرای پروژه قطعه اول آزادراه تهران- شمال مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: در صورت به بهره برداری رسیدن قطعه اول در مهرماه مطمئنا از انرژی بسیاری که از اتوبان تهران- کرج- قزوین مصرف می‌شود می‌توانیم صرفه‌جویی کنیم و فضای زمان‌بندی ما کمتر می‌شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه اگر در 17 سال گذشته اهتمام جدی به ساخت بزرگراه داشتیم می‌توانستیم تا به امروز میزان زیادی زمان، انرژی و سوخت صرفه‌جویی کنیم، عنوان کرد: باید از بنیاد مستضعفان تشکر کنیم و امیدواریم تا مهرماه سال جاری قطعه اول آزادراه را به بهره برداری برساند.

    کولیوند با بیان اینکه قطعه دوم آزادراه به 4 قسمت تقسیم شده که در بخش‌های مختلف آن مشغول به کار هستند، تصریح کرد: مبنای بنیاد تعیین تکلیف در قطعه سوم آزادراه است که دشواری زیادی نیز دارد.

    رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: بحث بهره برداری کل پروژه سال 1402 است که امروز مطرح شد و امیدواریم با توجه به مشکلات و معضلات موجود بتوانند در این زمینه موفق باشند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی