مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور عمرانی استانداری قم:

زیرساخت‌های محلات مسکن مهر تا اواسط سال ۹۵ باید تکمیل شود

عصر ساختمان:معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: زیرساخت‌های محلات مسکن مهر باید تا اواسط سال ۹۵ آماده‌سازی و تکمیل شود.

زیرساخت‌های محلات مسکن مهر تا اواسط سال ۹۵ باید تکمیل شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محسن بهشتی در جلسه شورای تأمین مسکن استان از واگذاری واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر استان تا اواسط سال 95 خبر داد و گفت: تعهد استان برای واگذاری مسکن مهر تعداد 46 هزار و 570 واحد بوده که تاکنون تعداد 42 هزار و 612 واحد به شهروندان واگذار شده است.

    وی افزود: کمتر از 4 هزار واحد از تعهدات مسکن مهر استان باقی مانده است که ان‌شاءالله تا اواسط سال 95 به متقاضیان واگذار خواهد شد.

    معاون امور عمرانی استاندار قم بر تأمین زیرساخت‌های محلات مسکن مهر تأکید کرد و یادآور شد: برای ساماندهی شوارع و معابر این محلات، تاکنون شهرداری زحمات زیادی متقبل شده و بخشی از تعهدات تعاونی‌ها را نیز که اجرایی نشده بود انجام داده است که امیدواریم با تأمین قیر از منابع دولتی در این امر تسریع شود و زیرساخت‌های محلات مسکن مهر باید تا اواسط سال 95 آماده‌سازی و تکمیل شود.

    وی افزود: کمک به تامین زیرساخت‌های آموزشی و احداث مدارس برای جبران کمبود فضاهای آموزشی مورد نیاز در محلات مسکن مهر نیز از دیگر ضروریات و خواسته‌های ساکنین پردیسان است.

    بهشتی با اشاره به برخی مشکلات شرکت‌های تعاونی گفت: اداره کل تعاون باید نقش محوری در حل مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر داشته باشد و نوع خواسته‌های تعاونی‌های مسکن باید به آنان آموزش داده شده و توجیه شوند تا از ایجاد و گسترش مطالبات مردم که در توان دستگاه‌ها نیست، کاسته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی