مدیران خودروعصر اعتبار

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی انجام شد؛

معرفی ۸ طرح معماری برگزیده در موضوع اسکان موقت و دائم پس از زلزله

عصر ساختمان- با حضور نمایندگانی از معاونت معماری و شهرسازی و همچنین مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، ۸ طرح برگزیده در موضوع اسکان موقت و دائم پس از زلزله، معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

معرفی ۸ طرح معماری برگزیده در موضوع اسکان موقت و دائم پس از زلزله
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست ویژه اعلام نتایج فراخوان طرح‌های اسکان موقت پس از زلزله با معرفی 8 اثر برگزیده  در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به کار خود پایان داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در بخش تقدیر از برگزیدگان طرح های اسکان موقت، 8 اثر از اثرات برگزیده با معرفی طراحان آنها به عنوان نفرات برگزیده زیر اعلام و مورد تقدیر قرار گرفتند. در مراسم تقدیر از نفرات برگزیده مسئولان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی حضور یافتند.

    طرح اول- پویا کرمانی‌ها

    طرح دوم- با طراحی مهندس هدایت عزیزپور و مهندس علی‌اصغر ملک

    طرح سوم- با طراحی دکتر اکبر حاج ابراهیم زرگر، علی اسماعیلیان، نرگس محرابی، آرزو حسین‌پور، سینا زیباکردار و سعید شیروانی

    طرح چهارم- با طراحی علی معتمدی، محمدخانی، امیرحسین مهدی‌پور

    طرح پنجم- با طراحی فهیمه یاری و میثم لازار

    طرح ششم- با طراحی احسان اکبری

    طرح هفتم- با طراحی آوید ثاقب‌طالبی

    طرح هشتم- با طراحی دکتر سعیدرضا صباغ‌یزدی

    شایان ذکر است 8 طرح برگزیده از نظر سطح در یک میزان قرار دارند.

    گفتنی است، نشست فوق همراه با دو پنل تخصصی و طرح موضوعات نقش سازمان ها و دولت در برنامه ریزی و تامین اسکان موقت پس از زلزله و همچنین نقش مردم، اصناف و سازمان های مردم نهاد در برنامه ریزی و تامین اسکان موقت پس از وقوع زلزله، در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

    در نشست نخست که به نقش سازمان ها و دولت در برنامه ریزی و تامین اسکان موقت پس از وقوع زلزله اختصاص داشت، دکتر محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، دکتر علیرضا فلاحتی مدیر گروه بازسازی دانشگاه شهید بهشتی، مهندس توتونچی رئیس نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه، مهندس لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران، دکتر غزال راهب رئیس پژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات، دکتر بیت‌اللهی رئیس پژوهشکده زلزله مرکز تحقیقات به ایراد نقطه نظرات خود در این موضوع پرداختند.

    همچنین در پنل دوم که به نقش مردم، اصناف و سازمان های مردم نهاد در برنامه ریزی و تامین اسکان موقت پس از وقوع زلزله اختصاص داشت نیز، مهندس جودی مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهندس رضوی مدیرعامل کانون معماران معاصر، سیامک مقدم مدیر دفتر اسکان بشر سازمان ملل در ایران، مهندس میری عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، مهندس نیلی نمایینده معاونت معماری و شهرسازی، دکتر راهب رئیس پژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات و دکتر رضوی نماینده انجمن معماران معاصر حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار