مدیران خودروعصر اعتبار

تدوین راهکارهای جدید برای مدیریت شهری

عصر ساختمان- رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با تاکید بر اینکه ایده‌های جدیدی برای مدیریت شهری پیش‌بینی شده است، گفت: بنا داریم در یک بسته تهیه شده این ایده‌ها را در اختیار شهردار جدید تهران قرار دهیم.

تدوین راهکارهای جدید برای مدیریت شهری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدرضا جلالی یگانه در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران)‌ و چهارمین کنفرانس مدیریت شهری، اقتصاد نوین شهری و درآمدهای پایدار که صبح امروز در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در گذشته 9 دوره از این جشنواره برگزار شده که امسال تغییرات اساسی در برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

    وی تصریح کرد: در گذشته روال به این شکل بوده که از برخی از مهمانان خارجی دعوت می‌شده اما امسال سبک و سیاق جشنواره به گونه‌ای تغییر کرد که 3500 اثر به جشنواره ارسال شده است که به اذعان بسیاری از کارشناسان این آثار از لحاظ کیفی به مراتب بالاتر از گذشته است.

    جلالی یگانه بیان کرد: 15 محور برای این جشنواره در نظر گرفته شده است که این محورها در بخش‌های مختلف است ضمن اینکه 15 اثر برتر شناخته شده ضمن اینکه 3 اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شده است.

    وی ادامه داد: این اثرها مربوط به شهرداری مشهد و شهرداری اصفهان و بخشی از سازمان‌های دولتی است.

    رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران بیان کرد: ایده‌هایی برای مدیریت شهری جدید پیش‌بینی شده است که بنا داریم این ایده‌ها را در اختیار تیم جدید مدیریت شهری قرار دهیم.

    وی گفت: در زمان برگزاری جشنواره و همچنین چهارمین کنفرانس مدیریت شهری 7 نشست تخصصی و 4 کارگاه برگزار شده است که خوشبختانه پاسخ‌های خوبی به دست آمده است.

    وی با اشاره به اینکه استفاده از این تجربیات می‌تواند در تدوین برنامه پنج ساله شهرداری کمک شایان و مؤثری داشته باشد، گفت: قطعاً این پژوهش‌های صورت گرفته در اختیار مسئولان در بخش‌های مربوطه قرار خواهد گرفت تا بتواند در تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار