مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۱۱۴۵ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان

عصر ساختمان:۱۱۴۵ واحد مسکن مهر با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن بطور همزمان در شهرستان‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۱۱۴۵ واحد مسکن مهر در جنوب سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا ،  در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: 776 واحد از مجموع واحدهای مسکن مهر یاد شده در چابهار، 303 واحد در ایرانشهر و 66 واحد در کنارک به‌طور همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    ایوب کرد اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی یاد شده 200 تا 300 میلیون ریال تسهیلات از منابع دولتی جنوب سیستان و بلوچستان پرداخت شده است.

    وی افزود: اجرای طرح مسکن ارزان قیمت با عنوان مسکن مهر برای بالا بردن سطح رفاه مردم در سال‌های گذشته در سراسر کشور آغاز شده که سهم جنوب استان سیستان و بلوچستان 4767 واحد بوده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون 2547 واحد مسکن مهر در شهرستانهای زیر پوشش این اداره در جنوب استان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

    وی گفت: 1340 واحد مسکن مهر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 65 درصد در حال اجراست که با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح ساختمانی، دستمزد و کاهش منابع درآمدی مردم هم اکنون ادامه کار از سرعت کمتری برخوردار است.

    وی ادامه داد: ادامه طرح و تکمیل ساخت مسکن مهر در شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان نیازمند تامین اعتبار و توجه ویژه مسئولان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی