مدیران خودروعصر اعتبار

وعده دوم افتتاح مسکن مهر پردیس هم عملی نشد

عصر ساختمان:در حالی مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۴۵۰۰ واحد مسکن مهر در نیمه دوم اسفند خبر داده بود که با گذشت سه روز، این وعده هم مانند وعده‌های قبلی فعلا عملی نشده است.

وعده دوم افتتاح مسکن مهر پردیس هم عملی نشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، با توجه به اظهارات مدیران شرکت عمران شهر پردیس قرار بود همزمان با دهه فجر امسال 4500 واحد مسکن مهر افتتاح شود. اما نه در دهه مذکور و نه تا آخر بهمن‌ماه هم خبری از افتتاح این واحدها نشد.

    بعد از این خلف وعده بود که حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح 4500 هزار واحد مسکن مهر و 10 پروژه روبنایی شهر جدید پردیس در نیمه دوم اسفند خبر داد و گفت:  با توجه به برنامه‌ریزیهای انجام شده قرار بود مجموعه پروژه‌های افتتاحی ما در دهه فجر امسال با حضور مقامات و مسئولان ذی‌ربط افتتاح شود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس و خبرگان در این ماه ترجیح دادیم زمان افتتاح را به نیمه دوم اسفندماه موکول کنیم.

    وی با تاکید بر این‌که تحویل واحدهای مسکن مهر قطعا باید بعد از تامین و تکمیل خدمات زیربنایی و آماده‌سازی واحدها برای سکونت مالکان انجام شود گفت: به دلیل گستردگی حجم طرحهای افتتاحی و انجام تمامی اقدامات باقیمانده این تصمیم گرفته شد.

    این در حالی است که سه روز از نیمه دوم اسفندماه هم سپری شده اما حتی زمزمه‌ای در رابطه با افتتاح 4500 واحد مسکن مهر فاز 11 پردیس به گوش نمی‌رسد. یکی از دلایل عمده‌ای که باعث شده تا وعده‌های افتتاح این واحدها عملی نشود کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

    شرکت‌های ذی‌ربط در خدمات رسانی در سراسر کشور، پروژه‌های مسکن مهر را به بهانه افزایش قیمت‌ با چالش مواجه کرده‌اند، نکته جالب آن‌که این دستگاه‌ها در دولت قبل بخش اعظمی از هزینه‌های انشعابات آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر را دریافت کرده‌اند.

    البته نباید مدیریت ضعیف شرکت عمران طی سالهای گذشته را نیز فراموش کرد، مدیریتی که علاوه بر اعتراض مردم صدای نمایندگان مجلس را نیز درآورده بود. اعتراضی که اوایل سال گذشته باعث برگزاری نمایشی در این شهر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو