مدیران خودروعصر اعتبار

در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر دماوند مطرح شد

راه‌اندازی واحدهای تجاری و احداث کلانتری در مسکن مهر مهک دماوند

عصر ساختمان:راه‌اندازی واحدهای تجاری و احداث کلانتری در مسکن مهر مهک در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر شهرستان دماوند مطرح شد.

راه‌اندازی واحدهای تجاری و احداث کلانتری در مسکن مهر مهک دماوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی، بررسی و تصمیم‌گیری در راستای رفع مشکلات مسکن مهر مهک دماوند در دفتر رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند با حضور مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، رئیس اداره راه و شهرسازی، مشاوران حقوقی، کارشناسان مسکن مهر و مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان دماوند برگزار شد.

    در این جلسه پس از بحث و بررسی مسائل و مشکلات پروژه، تصمیم‌های لازم در این زمینه گرفته شد.

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در این نشست با اشاره به تصمیمات اخذ شده اظهار کرد: در خصوص آماده‌سازی سایت مسکن مهر مهک مقرر شد با عنایت به اینکه اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر دماوند به‌عنوان کارفرمای پروژه است، نسبت به تعیین تکلیف قرارداد و اقدامات حقوقی لازم در خصوص انجام ندادن تعهدات پیمانکار در راستای آماده‌سازی طرح، ظرف مدت 15 روز اقدامات لازم صورت بگیرد.

    محمدجواد ولی‌پور در خصوص راه‌اندازی واحدهای تجاری و به‌خصوص نانوایی‌های مسکن مهر مهک تصریح کرد: اقدامات حقوقی لازم جهت بهره‌برداری سریع از واحدها به عمل آمده و اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند نیز به‌منظور بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از زمین‌های تجاری واگذار شده موضوع را در شورای تأمین شهرستان دماوند مطرح کرده است تا اقدامات لازم صورت گیرد.

    این مسئول با اشاره به احداث کلانتری در مسکن مهر گفت: با توجه به تحویل زمین به نیروی انتظامی و توافق صورت گرفته در خصوص ساخت آن توسط معاونت فنی نیروی انتظامی، ظرف مدت یک هفته اقدامات لازم جهت مطالعات و احداث آن به عمل خواهد آمد.

    ولی‌پور افزود: همچنین در خصوص پروژه میثاق مرآت مقرر شد تا اقدامات حقوقی لازم برای انجام تعهدات تعاونی انجام شود و تعداد اعضا با توجه به تقاضای موجود تکمیل و تعهدات مربوط به ساخت و آماده‌سازی 16 هکتار نیز انجام شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو