مدیران خودروعصر اعتبار

خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!

عصر ساختمان: تعطیلات نوروز بهانه ی خوبی است برای سفر و دل سپردن به دامن طبیعت. اما دل کندن از خانه ای که برای تجهیزات و تامین رفاه در آن تلاش زیادی به خرج داده اید سخت است.

خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!
  • خانه امن در نوروز برای سفری با خیال آسوده!

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از چیدانه، روی همسایه ها هم نمی توان حساب کرد، شاید آن ها هم قصد سفر داشته باشند.آشنایان هم همین طور، پس باید به دنبال کسی گشت که با از خود گذشتگی قید سفر را بزند و در خانه بماند تا امنیت خانه تامین شود. گلدان ها و فضای سبز از بی آبی از بین نروند. در ایام عید و در صورت بازدید دیگر آشنایان پذیرای آنها باشد.برای فراقت از این مشکلات چیدانه برای شما راهکارهای هوشمندی را در نظر گرفته است با کمپین عیدانه و چیدانه همراه باشید.

دوربین های مدار بسته
کنترل امنیت به واسطه دوربین های مدار بسته و سنسورهای نصب شده روی درها و کنترل تردد اتومبیل های ورودی و خروجی صورت می پذیرد که روی مانیتورهای واحد کنترل و مدیریت مرکزی و کنترل پارکینگ قابل رویت هستند. این دوربین های فضای باز محوطه، درهای ورودی، پارکینگ ها، لابی و راهروهای مسکونی و تجاری و واحدهای تفریحی را پوشش می دهند. برای مثال توسط دوربین هایی که بر روی ورودی ها نصب شده اند، می توانید هر زمان که شخصی مراجعه می کند، او را بر روی پانل مرکزی، از طریق دوربین مدار بسته ببینید.

سیستم تعیین هویت و کنترل تردد
    در اصلی و پارکینگ: از جمله سرویس های پارکینگ، استفاده از امواج رادیویی برای تعیین هویت اتومبیل ها برایباز شدن اتوماتیک درب پارکینگ و روشن شدن چراغ های داخل پارکینگ تا محل مشخص شده برای پارک و هدایت مسیر است. برای ورود به واحد از در اصلی می توان از کارت هوشمند استفاده کرد. با وارد کردن کد عبور، درب برای صاحب کارت باز می شود، آسانسور به طبقه همکف می آید و آماده می شود تا کاربر را به واحد مورد نظر برساند. این سیستم با اتصال به درب های مکانیکی، کنترل در های ورودی و پارکینگ را انجام می دهد.
    درب ورودی هر واحد: برای هر واحد، سیستم تعیین هویت جداگانه طراحی و پیشنهاد می شود که مدیریت آن با واحد کنترل و مدیریت مرکزی است. همه ی خدمات و تعیین سطوح دسترسی بر روی همان یک کارت هوشمند انجام می شود. تعیین هویت برای افزایش امنیت می تواند به صورت تلفیقی از وارد کردن کارت هوشمند، کد عبور و اثر انگشت صورت پذیرد.

سنسورها
سنسورها، حسگرهای مجموعه هوشمند هستند که وظایف بسیاری را بر عهده دارند. سنسورها بر اساس نوع کاربری، تغییرات محیطی را احساس و این تغییرات را به واحد کنترل و مدیریت مرکزی برای اخذ تصمیمات ارسال می کنند. این سنسور ها انواع گوناگونی از جمله: سنسورهای الکترومغناطیسی، سنسورهای تشخیص حرکت، سنسورهای حرارتی، سنسورهای نور، سنسورهای آلودگی و... را دارا می باشند.

شبکه ی اعلام حریق
این شبکه از سنسورهای حساس به حرارت، دما و مادون قرمز تشکیل شده استکه وضعیت هر بخش را جداگانه نمایش می دهد. این سیستم با اتصال به شبکه اطفا حریق می تواند به طور خودکار به اطفا حریق می تواند به طور خودکار به اطفا حریق نیز اقدام کند.

شبکه اطفا حریق
در صورت تشخیص حریق با استفاده از آب یا گاز مخصوص، اقدام به اطفا حریق می کند. این شبکه نیاز به لوله کشی و سیستم اطفا حریق دارد.

پنجره الکترو مکانیکی هوشمند
پنجره الکترومکانیکی هوشمند به وسیله سیستم کنترل مرکزی کنترل می شود. این پجره ها با سیستم تهویه، نور  و امنیتی در ارتباط هستند. دستورهای کنترلی میزان باز و بسته شدن پنجره ها نیز از سیستم کنترل مرکزی صادر می شود.

درب هوشمند

درب هوشمند در هر نقطه ای از مجموعه که نیاز به تعیین هویت داشته باشد به کار می رود. روی این دربها سیستمی برای دریافت کد، اثر انگشت و کارت هوشمند وجود دارد که پس از تعیین هویت قفل را باز و اجازه عبور را صادر می کند.

سیستم هوشمند آبیاری و نگهداری گیاهان
استفاده از ماژول هوشمند آبیاری این امکان را در اختیار می گذارد که در زمان های مختلف تنظیم شده، میزان آب تعیین شده را از نازل های تعبیه شده در گلدان عبور دهد. به طور مثال در هفته 2 بار به میزان 5 ثانیه آبیاری صورت می پذیرد.

حال که تا حدودی با هوشمند سازی ساختمان: فواید و امکانات خانه هوشمند آشنا شدید، شاید بد نباشد آستینی بالا بزنید و کم کم از منزل خود، یک خانه ی هوشمند بسازید. متخصصان هوشمندسازی ساختمان نیز در اهالی فن چیدانه در کنار شما خواهند بود. سری به آن ها بزنید، شاید محصول مورد نظر خود را در آنجا پیدا کنید.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان ( http://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار