مدیران خودروعصر اعتبار

حمایت نجفی از حسینی مکارم

عصر ساختمان- محمدعلی نجفی شهرداری سابق تهران از سمیع‌الله حسینی‌مکارم برای تصدی پست شهرداری تهران حمایت کرده است.

حمایت نجفی از حسینی مکارم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دست نوشته نجفی از حسینی مکارم در حالی منتشر شده است که اعضای شورای شهر تهران فردا یکشنبه 21 اردیبهشت از میان دو گزینه محمد علی افشانی و سمیع‌الله حسینی مکارم شهردار تهران را انتخاب می‌کنند.

    دست‌نوشته نجفی به تاریخ 21 اردیبهشت ماه و درست یک ماه پس از پذیرش دومین استعفایش از کرسی شهرداری تهران نوشته شده که متن آن به شرح زیر است:

    «بسم الله الرحمن الرحیم»

    با عرض سلامت خدمت سروران عزیزی که از میزان شناخت اینجانب نسبت به حسینی مکارم سوال فرموده‌اند، لازم میدانم ضمن سپاس و تشکر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران که فرایند انتخاب شهردار را در فضایی خردمندانه و مردم سالار سپری نموده‌اند، اعلام می‌دارم که حدود سی سال است ایشان را از نزدیک می‌شناسم و در موقعیت‌های مختلف مدیریتی از همکاری و معاضدت وی بهره برده‌ام و ایشان را مدیری توانمند، برنامه ریز و تخصص گرا یافته‌ام و در پاکدستی و سلامت مالی و روحیه تواضع و مردمداری وی تردیدی ندارم.

    در دوران مسئولیت من در شهرداری تهران خدمات حسینی مکارم در تامین مالی پایدار برای شهرداری و شفاف سازی امورمالی و ایجاد انضباط غیر قابل انکار و بسیار ارزنده است و تعامل ایشان با مسئولان و مدیران شهرداری در سطوح مختلف منجر به تقویت و تشدید روحیه مثبت نسبت به وی در میان مدیران شهرداری شده است. ایشان در فعالیت‌ها و مواضع سیاسی نیز همواره با جریان اصلاح طلب هماهنگ و همراستا بوده‌اند.

    در مجموع فکر می‌کنم ایشان به دلیل آشنایی با برنامه‌ها، فعالیت‌ها و کارکنان شهرداری و داشتن توانایی همکاری، هماهنگی و تعامل با سایر مراکز و ارکان و دستگاه‌های اجرایی کشور گزینه مناسبی برای شهرداری تهران می‌باشند و مسلما در صورت انتخاب به این سمت، بنده و بسیاری از اعضای تیم مدیریتی شهرداری با طیب خاطر با ایشان همکاری و همراهی خواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار