مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس؛

بازار مسکن مسیر خود به سمت ثبات قیمتی را طی می کند

حواشی برجام تنشی به نرخ ها وارد نمی کند

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با بی اثر خواندن خروج آمریکا از برجام در مسائل اقتصادی کشور، گفت: بازار مسکن مسیر خود به سمت ثبات قیمتی طی کرده و تحت تاثیر هیچ موضوعی قرار نمی گیرد.

بازار مسکن مسیر خود به سمت ثبات قیمتی را طی می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، یوناتن بت کلیا با اشاره به خروج آمریکا از برجام، گفت: خروج آمریکا از برجام تاثیری در بازارهای ما نداشته و به آشفتگی قیمت ها منجر نمی شود.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وضعیت نابه سامان بازار مسکن متاثر از مولفه هایی همچون کمبود واحد مسکونی است، افزود: خروج آمریکا از توافق برجام به رشد قیمت مسکن و نابه سامانی قیمت ها نمی انجامد.

    مهم تر از آمریکا در توافق برجام متعهد بودن اتحادیه اروپا است

    نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مهم تر از آمریکا در توافق برجام متعهد بودن اتحادیه اروپا است، تصریح کرد: با توجه به حمایت اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورها از برجام و اعتقاد آن ها به پایبندی ایران در این توافق هیچ خللی در اقتصاد ایران رخ نخواهد داد.

    وی با بیان اینکه اکنون زمان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از کالای ایرانی است، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به طور حتم این بار نیز ایران از تحریم های ظالمانه و رفتارهای خصمانه با پیروزی خارج خواهد شد.

    بازار مسکن مسیر خود به سمت ثبات نرخ ها را در پیش گرفته است

    بت کلیا با تاکید بر ضرورت برخورد با هر نوع رفتاری که به بروز تنش در بازار و التهاب قیمتی در آن می شود، افزود: اگر اظهارنظرهای منفی صورت نگیرد بازار ما به هیچ وجه درگیر تنش های قیمتی نخواهد شد.
    تاکید بر ضرورت برخورد با هر نوع رفتاری که به بروز تنش در بازار و التهاب قیمتی در آن می شود

    وی ادامه داد: بازار مسکن مسیر خود به سمت بهبود قیمت ها و ثبات نرخی را در پیش گرفته و به طور حتم این مسیر با توفیق طی خواهد شد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس به ویژه کمیسیون عمران آن برنامه مشخصی برای حوزه مسکن در جهت تامین مسکن اقشار آسیب پذیر داشته که با این اوصاف ضرورت دارد این برنامه هر چه سریع تر به مرحله اجرا از سوی دولت برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار