مدیران خودروعصر اعتبار

بهانه‌های عجیب هتل‌داران در آستانه دیدار رئال - لیورپول +تصاویر

عصر ساختمان- برخی از هتل‌های شهر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای کسب درآمد بیشتر با بهانه‌هایی عجیب اقدام به لغو رزواسیون‌ قبلی اتاق‌های خود کرده‌اند.

بهانه‌های عجیب هتل‌داران در آستانه دیدار رئال - لیورپول +تصاویر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم؛  با نزدیک شدن به زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌های رئال مادرید و لیورپول که پنجم خرداد ماه در شهر کیف اوکراین برگزار می‌شود، نشریه مارکای اسپانیا اقدام به انتشار گزارشی درباره سوء استفاده هتل‌داران اوکراینی از امتیاز میزبانی پایتخت این کشور برای کسب درآمد بیشتر کرده است.

    در این گزارش به ابطال رزواسیون‌ اتاق برخی از هتل‌های شهر کیف برای شب بازی لیگ قهرمانان اروپا و شب‌های قبل و بعد از آن به بهانه‌های عجیب و غیرقابل قبول اشاره شده است. از قرار معلوم برخی از هتل‌های پایتخت اوکراین رزواسیون اتاق‌های‌شان را برای اجاره دادن آنها به تماشاگران فینال لیگ قهرمانان اروپا با قیمت‌های چند برابر چیزی که رزرو شده بودند، ابطال و این کار را هم با آوردن بهانه‌هایی نامعقول انجام داده‌اند.

        برخی از هواداران هر دو تیم که امیدوار بودند با هزینه‌ای معقول شانس تماشای فینال لیگ قهرمانان را به دست آورند، ناگهان با ایمیل‌ها و پیام‌هایی مبنی بر لغو رزواسیون‌شان مواجه شدند و جالب اینجاست که همان اتاق‌هایی که رزرواسیون آنها به بهانه‌های مختلف ابطال شده بود، برای همان روزها با قیمت‌هایی بالاتر و بدون اشاره به وجود کوچکترین مشکلی در اختیار متقاضیان جدیدی قرار گرفته بود که حاضر شدند بهای بیشتری بابت اقامت‌ کوتاه‌شان در پایتخت اوکراین بپردازند. به عنوان نمونه هتلی در مرکز شهر کیف که در حالت عادی هزینه اقامت در هتل‌هایش برای روزهای عادی به 16 یورو می‌رسد، قیمت رزواسیون همان اتاق‌ها را برای شب فینال لیگ قهرمانان به 1300 یورو افزایش داده است.

    در این میان اما بهانه‌هایی که هتل‌داران شهر کیف برای لغو رزواسیون‌های قبلی‌شان ذکر کرده‌اند جالب توجه و بعضا غیرقابل باور بوده است. یکی از این هتل‌ها در پیامی برای یکی از مشتریانش، او را مجبور به لغو رزواسیون اتاقش کرده و نوشته است: با توجه به قطع آب و برق هتل در زمان اقامت مورد نظر شما از پذیرش‌تان معذور هستیم. پوزش ما را پذیرا باشید.

        یکی دیگر از مسافران کیف که رزواسیون هتل مورد نظرش در شهر کیف لغو شده، تصویری از ایمیل دریافتی از سوی هتل را در شبکه‌های اجتماعی قرار داده  تا بهانه مضحک این هتل برای رد تقاضای او را فاش کند. در این ایمیل آمده است که به دلیل حمله ویروسی به هتل، رزواسیون تمامی اتاق‌های هتل تا تاریخ 27 می غیرممکن است. از آنجایی که شما برای رزرو اتاق‌تان هیچ پیش پرداختی نداشته‌اید، رزواسیون شما لغو می‌شود اما نیازی به پرداخت غرامت نیست.

    یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی از سودجویی اوکراینی‌ها از میزبانی پایتخت کشورشان از فینال لیگ قهرمانان اروپا پرده برداشته و نوشته است: من یک ماه پیش هتلم را رزرو کرده بودم. حالا اما به من اعلام کرده‌اند که بدون گرفتن هیچ غرامتی، رزرواسیونم لغو می‌شود اما حالا می‌توانم همان اتاق را با قیمتی چندین برابر رزرو کنم.

        در میان تمام مدارکی که برای سودجویی اوکراینی‌ها منتشر شد، بدون شک بدترین نمونه مربوط به هتلی در فاصله 3.6 کیلیومتری مرکز شهر کیف است که صفحه رزواسیون اینترنتی اتاق‌هایی مشابه از این هتل را در دو تاریخ متفاوت نشان می‌دهد. قیمت رزو یک اتاق در این هتل 3 ستاره برخی تصاویر از صفحه رزواسیون اینترنتی هتل در شهر کیف نشان می‌دهد، که رزو آن برای شب ماقبل فینال لیگ قهرمانان و شب برگزاری بازی به 4 هزار و 181 یورو رسیده در حالی که رزو همان اتاق یک هفته بعد از بازی 77 یورو است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار