مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس :

بازار مسکن از قیمت های نجومی اشباع شده است

انتقاد از انحراف منابع تسهیلات مسکن

عصر ساختمان : عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه افزایش وام مسکن می تواند بهبود وضعیت را منجر شود،گفت: نظارت بر نحوه هزینه کرد وام مسکن و جلوگیری از انحراف منابع تسهیلات و هزینه کرد در جای دیگر برای آینده بازار مسکن لازم است.

بازار مسکن از قیمت های نجومی اشباع شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان »به نقل از خانه ملت ، عبدالکریم حسین زاده ، با اشاره به مصوبه جدید شورای پول و اعتبار در جهت افزایش تحرک در بخش مسکن برای سال 1395و اعطای وام 160 میلیون تومانی به زوج های جوان، گفت: در صورتی می توان به موفقیت آمیز بودن افزایش وام مسکن برای بهبود وضعیت این بازار امیدوار بود که با برنامه و مدیریت دقیق همراه باشد.

    نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تجربه کشور آلمان برای خانه دار کردن افراد فاقد مسکن، افزود: کشور آلمان با پرداخت مابه تقاوت قیمت تمام شده مسکن در بازار با قیمتی که در بازار عرضه می شود به زوج های جوان زمینه خانه دار شدن آنان را فراهم کرد.

    خانه دار کردن مردم با نگاه به مقوله رکود اشتباه است

    وی با تاکید بر اینکه برای خانه دار کردن مردم نباید نگاه صرف به مقوله رکود در بازار مسکن داشت،تصریح کرد:در مقوله مسکن بعد اجتماعی موضوع پررنگ تر است از بعد اقتصادی آن که به رکود مربوط می شود.

    این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه درحال حاضر در بسیاری از کلان شهرهای کشور قیمت مسکن نرخی اشباع شده است،گفت: با قیمت های نجومی مسکن در کلانشهرها به ویژه تهران دسترسی به مسکن برای قشر جوان تقریبا غیر ممکن شده است.

    حسین زاده با بیان اینکه باید نرخ مسکن در کشور تعدیل شود،تصریح کرد: وام مسکن با بازپرداختی همسو با تورم و قدرت خرید مردم می تواند آشفته بازار مسکن را بهبود دهد.

    افزایش وام مسکن باید همسو با نظارت بر اعطای این نوع تسهیلات باشد

    این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه افزایش وام مسکن باید همسو با نظارت بر اعطای این نوع تسهیلات باشد، تاکید کرد: بسیاری از مواقع وام ها و تسهیلات مسکن در جای دیگر هزینه می شود که این قابل توجیه نیست.

    عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بالا بردن توان مالی مردم برای بازپرداخت وام ها و تسهیلات می تواند به رونق کشور در بخش های مختلف از جمله مسکن منجر شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو