مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

قانون نظام مهندسی ساختمان در کارگروه مشترک اصلاح می‌شود

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قرائت گزارش کارگروه کمیسیون عمران مجلس در مورد بخش نامه های اخیر وزیر راه و شهرسازی به سازمان نظام مهندسی گفت: در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که ظرف یک هفته آینده توضیحاتی درباره این چهار بخش نامه به این کمیسیون ارائه شود و این کمیسیون هم تا هفته آینده در این باره تصمیم بگیرد.

قانون نظام مهندسی ساختمان در کارگروه مشترک اصلاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از اقتصاد آنلاین، صدیف بدری اظهار داشت: چهار بخشنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی به سازمان نظام مهندسی در کارگروه کمیسیون عمران مجلس بررسی شده بود که گزارش آن در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی قرائت شد.

    وی در ادامه افزود: آنچه که در این گزارش آمده بود، نشان می‌داد که این بخش نامه ها مغایرت هایی با قانون نظام مهندسی ساختمان دارد و جامعه مهندسی و سازندگان ساختمان و مالکان ساختمان ها را دچار چالش کرده است.

    بدری با بیان اینکه مقرر شد ظرف یک هفته آینده توضیحاتی درباره این چهار بخشنامه به کمیسیون عمران مجلس ارائه شود، گفت: کمیسیون عمران مجلس هم تا هفته آینده در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد و احتمال دارد کارگروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی و کمیسیون عمران مجلس تشکیل شود تا اصلاحاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام شود.

    در جلسه آینده کمیسیون درباره تقاضای تحقیق و تفحص از مسکن مهر تصمیم گیری می‌شود

    سخنگوی کیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از مسکن مهر در جلسه امروز این کمیسیون گفت: این تحقیق و تفحص 4 محور دارد که نحوه هزینه کرد منابع دولتی در مسکن مهر، اجرای زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر، تاثیرگذاری اجرای مسکن مهر در حل مشکل مسکن محرومان و اقشار متوسط به پایین و استحکام مساکن مهر ساخته شده از جمله آنهاست. 

    بدری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در سال 91 و 94 گزارش هایی درباره عملکرد مسکن مهر در حوزه های مختلف ارائه کرده بود، عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد که این اطلاعات در اختیار متقاضیان تحقیق و تفحص قرار بگیرد تا در جلسه آینده کمیسیون عمران مجلس درباره رد یا قبول آن تصمیم گیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار