مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار تهران:

طرح بازآفرینی بافت های فرسوده، اولویت اصلی فرمانداران و شهرداران باشد

عصر ساختمان- استاندار تهران خواستار جدی و سریع در اجرای دو طرح بازآفرینی بافت های فرسوده و جایگزینی ناوگان حمل ونقل شهری ازسوی فرمانداران و شهرداران شد.

طرح بازآفرینی بافت های فرسوده، اولویت اصلی فرمانداران و شهرداران باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات اقتصادی شهرستان پاکدشت امروز ١٧اردیبهشت آغاز شد.

    محمدحسین مقیمی در اولین سفر شهرستانی خود درمرحله دوم از مجموع سفرهای شهرستانی در جمع شهرداران،بخشداران،دهیاران واعضای شوراهای اسلامی شهروروستای شهرستان پاکدشت،توجه به دو طرح بازآفرینی بافت های فرسوده و جایگزینی ناوگان حمل ونقل شهری را دو اولویت کاری فرمانداران وبخشداران ذکر کرد و افزود: وضعیت روستاها و شهرهای استان در خصوص مقاوم سازی خانه های روستایی،مطلوب نیست و فرمانداران و شهرداران استان باید طرح بازآفرینی بافت های فرسوده شهری و روستایی را با جدیت دنبال کنند.

    مقیمی همچنین با اشاره به طرح جایگزینی ناوگان حمل ونقل فرسوده شهری و تأثیر آن در کاهش آلودگی هوا در استان تهران ادامه داد: از زمان ابلاغ این دستور از سوی دولت ،تاکنون بالغ بر ٢٥۰۰کامیون در قالب این طرح در کشور نوسازی شده اند وبدنه مدیریتی استان تلاش می کند تا سهم بیشتری از تسهیلات تخصیص داده شده به این طرح برای استان جذب کند.

    وی در ادامه از آغاز دور دوم سفرهای شهرستانی خودخبر داد و گفت: در دور اول از این سفرها تلاش کردیم تا با برگزاری جلسات برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته های متناظر شهرستانی کمبودهای زیرساختی شهرستان ها ار احصاء و در این راستا مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

    استاندار تهران رویکرد دور دوم از سفرهای شهرستانی خود را رویکردی اقتصادی ذکر کرد و ادامه داد: این سفر ها باهدف آشنایی هرچه بیشتر با مشکلات و کمبودهای اقتصادی واحدهای تولیدی وصنعتی مستقر در شهرستان ها صورت می گیرد.

    مقیمی با بیان این مطلب که در جریان اولین سفر به شهرستان پاکدشت ٣٩مصوبه را برای اجرا به رؤسای ادارات کل استان ابلاغ کرده است ادامه داد: تلاش ما این است تا ظرف سه سال آینده و تا پایان برنامه ششم توسعه این مصوبات اجرایی و عملیاتی شوند.

    رییس ستاد رفع موانع تولید استان تهران در خاتمه افزود: برای رسیدن به اشتغال پایدار در استان همه ما در مقابل مردم مسئول هستیم و همه باید تلاش کنیم.

    گفتنی است در پایان این نشست از تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستای شهرستان پاکدشت بااهدای لوح به دست استاندار تهران تجلیل بعمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار