مدیران خودروعصر اعتبار

انصراف انصاری لاری توسط رئیس شورای شهر تهران تایید شد

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران ضمن تایید انصراف انصاری لاری یکی از نامزدهای شهرداری تهران گفت: با کناره‌گیری وی ۶ نفر برای تصدی‌گری شهرداری تهران رقابت خواهند کرد.

انصراف انصاری لاری توسط رئیس شورای شهر تهران تایید شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای شصتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز سه نفر از گزینه‌ها و نامزدهای شهرداری تهران برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

    وی تصریح کرد: در ابتدا حجت‌الله میرزایی برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد و در ادامه نیز از ساعت 10:30 تا 12:30 محمد علی افشانی و در نهایت از عصر امروز از ساعت 14 تا 16 حسینی مکارم برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد.

    وی با اشاره به انصراف انصاری لاری یکی از گزینه‌های شهرداری تهران گفت: شب گذشته برگه انصراف وی به دست ما رسید و ثبت شد.

    هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه هنوز از دلایل اصلی این انصراف مطلع نیستم گفت: بنده به صورت مستقیم با آقای انصاری لاری صحبت نکرده‌ام و تلفنی با وی ارتباط داشته‌ام و این در حالیست که وی در دو نوبت انصراف خود را اعلام کرده بود که در نوبت اول دلیل کناره‌گیری خود را حمایت از یکی از کاندیداها اعلام کرده بود و در برگه انصراف دوم نیز دلیلی عنوان نشده بود.

    رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به انصراف انصاری لاری 6 گزینه با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت از بین این افراد یک نفر برای شهرداری تهران انتخاب خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در این دوره شفاف‌ترین نوع انتخاب برای شهردار تهران حکمفرماست گفت: این موضوع را می‌توان به عنوان یک افتخار برای شورای پنجم که شعارش شورای شیشه‌ای بود عنوان کرد.

    وی در ادامه از فعالین رسانه‌ها، حوزه‌های مجازی و همچنین اصحاب سیاسی درخواست کرد نگاه مثبتی را درخصوص انتخاب شهردار تهران داشته باشند و از هرگونه شایعه‌سازی و انجام تفرقه جلوگیری کنند.

    رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: ما هیچ‌گونه موضوع مخفی از مردم نداریم و در انتخاب شهردار نیز فرآیند آن شفاف و علنی است و می‌توان مورد قضاوت عمومی قرار بگیرد.

    هاشمی رفسنجانی ادامه داد: انتظار می‌رود که به جایگاه حقوقی شورا و همچنین حقیقی هر یک از اعضا هجوم نیاوریم چرا که این کار باعث کم شدن امید مردم به لیست امید می‌شود.

    وی ادامه داد: در شرایط فعلی مردم و ارکان حکومت نسبت به انتخاب شهردار تهران حساس هستند و به همین دلیل انتخاب شهردار تهران اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدوارم ما نیز بتوانیم تصمیم خوبی را در این زمینه اتخاذ کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار