مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شرکت آب و فاضلاب کشور :

"بحران آب" یک هشدار جدی است

عصر ساختمان- معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در سه دهه اخیر که موضوع آب و مباحث پیرامون آن از گردانه فنی و خدمات فراتر رفته و به عنوان کالایی با ماهیت راهبردی و قدرت اثرگذاری بر تحولات سیاسی و اقتصادی بدل شده است.

"بحران آب" یک هشدار جدی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شاهین پاکروح امروز در سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌ بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اینکه امسال سال دشواری از لحاظ تأمین آب به جهت کاهش منابع آبی خواهیم داشت، اظهار کرد: این حساسیت مضاعف و بی سابقه که ثمره افزونی تقاضا و کمیابی منابع با کمیت و کیفیت مناسب است، سبب شده تا مدیریت کلان و چاره‌اندیش برای دشواری‌های پیش رو  در سطوح گوناگون محلی، ملی و بین المللی مطرح شود.

    وی افزود: نحوه برخورد حکومت‌ها و دولت‌ها به ویژه در کشورهای خشک و نیمه‌خشک با موضوع آب تغییر می‌کند و معیار تشخیص میزان توسعه‌یافتگی محسوب می‌شود، پس راهبردهای مدیریت آب با هدف مدیریت کارآمد مبتنی بر حفظ منابع آبی برای آینده و مشارکت تمام ذینفعان و اعمال سیاست‌های مبتنی بر سازگاری با شرایط کم‌آبی خواهد بود.

    پاکروح با بیان اینکه اجرای چنین اقداماتی توسط متولیان امر نیازمند کارمندان و مدیران با دانش خواهد بود، تاکید کرد: بهره‌گیری از تجارب گذشته و استفاده از تجارب مفید در دنیا و اتخاذ رویه‌های متناسب با شرایط کنونی می‌تواند جهت‌گیری مناسبی را ارائه دهد.

    وی با اشاره به محورهای اصلی این  جشنواره گفت: مدیریت شرایط اضطراری تامین آب، مدیریت تقاضا و مصرف آب، کیفیت آب و فاضلاب، ارتقای کیفی و کمی تاسیسات آب و فاضلاب، سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی، محورهایی است که در این جشنواره به آن توجه شده که با حضور 110 شرکت تولیدی، اجرایی، دانش‌بنیان و شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار می‌شود.

    گفتنی است در این نمایشگاه از کشورهای انگلستان، ترکیه، اسپانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا و سوئد حضور دارند و در این جشنواره 767 اثر اختراع و نوآوری در حوزه‌های مرتبط با توانمندی‌ بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور در معرض عموم قرار داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو