مدیران خودروعصر اعتبار

استعفای دوم لاری از کاندیداتوری شهرداری به شورا رسید

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: متن استعفای لاری از کاندیداتوری شهرداری به دست رئیس شورا رسیده است. لاری در استعفای اول خود نوشته بود که به نفع حجتی کنار می‌رود ولی در استعفای دوم چیزی عنوان نکرده است.

استعفای دوم لاری از کاندیداتوری شهرداری به شورا رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، ناهید خداکرمی در پاسخ به این پرسش که یکی از اعضای شورای شهر توئیت کرده که اقدامات خطرناکی خارج از شورا برای زدن به زیر میز انتخاب شهردار تهران در میان 7 گزینه موجود در حال انجام است. بایدبدانیم که خودخواهی و در نظر نداشتن منافع عموم مردم در نهایت دامن همه را خواهد گرفت. اگر شهردار از میان 7 گزینه انتخاب نشوذ پشت پرده را بی پرده می گویم، گفت: همه می‌دانیم که یک عده دوست داشتند که یک نفر یا افراد دیگری شهردار شوند شاید منظورشان این باشد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا نباید شورایی‌ها همیشه بی‌پرده با مردم سخن بگویند چرا در صورتی که نظراتشان اعمال نشود می‌خواهند بی‌پرده پشت پرده را بگویند، گفت:‌قطعا انتخاب شهردار خارج از گزینه‌ها نیست انتخاب شهردار وظیفه شوراست اعضای شورای شهر تا کنون تلاش کردند که فشارهای بیرونی بر آنها تحمیل نشود و بتوانند فرد موفقی را برای شهرداری انتخاب کنند.

    عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص استعفای انصاری‌لاری از کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: متن استعفای وی به دست رئیس شورا رسیده است. لاری در استعفای اول خود نوشته بود که به نفع حجتی کنار می‌رود ولی در استعفای دوم در این باره صحبتی نکرده است که برای حمایت از فردی کناره‌گیری می‌کند.

    وی در پاسخ به این پرسش که علت استعفای انصاری لاری از کاندیداتوری چه بوده است گفت:‌احتمالا ماندن در کیش را به ماندن در تهران ترجیح می‌دهم. البته هوای کیش بهتر از تهران است و آلودگی ندارد.

    خداکرمی در پاسخ به این پرسش که اولین بار که انصاری لاری استعفا داد استعفایش تکذیب شد گفت:‌معلوم بود دودل است بنده از ایشان گله دارم چرا که اگر از ابتدا تصمیم می‌گرفت و اعلام می‌کرد و کاندیداتوری را قبول نمی‌کرد فرد دیگری می‌توانست در لیست قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار