مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت هزار واحد مسکونی برای مدد جویان بوشهری

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد در سفر دو روزه به استان بوشهر ضمن امضای تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکونی برای مددجویان این استان با استاندار بوشهر، از ساخت هزار واحد مسکونی دیگر توسط سپاه در سال جاری خبر داد.

ساخت هزار واحد مسکونی برای مدد جویان بوشهری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد، به منظور بررسی روند ارائه خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد و حل موانع و مشکلات آنها از طریق تعامل با مسئولان استانی، در هفته جاری طی دو روز سفر به استان بوشهر، مشکلات مددجویان این استان را بررسی کرد.

    وی در این سفر، علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه و استاندار بوشهر، در جلسه شورای مدیران کمیته امداد این استان حضور پیدا کرد و پس‌ از آن ضمن بازدید از منازل مددجویان شهر بوشهر، در همایش تجلیل از خیّران این استان شرکت کرد.

    *امضای تفاهم نامه ساخت  1000 واحد مسکونی با استانداری بوشهر

    فتاح در دیدار با استاندار این استان، تفاهم نامه ای در زمینه ساخت مسکن، ایجاد اشتغال و تأمین جهیزیه برای نیازمندان به امضا رساند.

    رئیس کمیته امداد در این دیدار با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای اصلی مددجویان تحت حمایت است، گفت: هدف از امضا این تفاهم‌نامه ساخت هزار واحد مسکونی با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان برای مددجویان بوشهری است.

    فتاح ایجاد اشتغال زایی برای مددجویان و تأمین جهیزیه زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد را از دیگر بندهای این تفاهم نامه اعلام کرد و افزود: استانداری بوشهر 50 درصد از سهم اشتغال و تأمین هزینه ازدواج مددجویان کمیته امداد این استان را متقبل شده است.

    وی ادامه داد: افتتاح حساب توسط برخی مراکز صنعتی و اقتصادی استان بوشهر در صندوق قرض الحسنه «امداد ولایت» با هدف پرداخت وام کارگشایی به نیازمندان نیز یکی از بندهای این تفاهم نامه است.

    رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه سهم مشارکت مردم استان بوشهر در سال گذشته در کمک به نیازمندان 47 میلیارد تومان بود، گفت: این رقم نسبت به سال پیش از آن 50 درصد رشد داشته است.

    *سپاه هزار واحد مسکونی برای مددجویان بوشهری می‌سازد

    رئیس کمیته امداد با آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

    در این دیدار فتاح با اشاره به اینکه سال گذشته 600 واحد مسکونی با همکاری سپاه پاسداران برای مددجویان استان بوشهر ساخته شد، گفت: طی تفاهم نامه میان کمیته امداد و سپاه، امسال هزار واحد مسکونی دیگر برای مددجویان این استان ساخت می‌شود.

    رئیس کمیته امداد خاطر نشان کرد: با همت مردم و مسئولان هیچ مددجویی پشت نوبتی دریافت جهیزیه و دریافت کمک هزینه ازدواج وجود ندارد،

    وی با اشاره به اینکه در سال گذشته کمک های مردمی 30 درصد رشد یافت، گفت: هدف این نهاد توانمند سازی و خودکفایی مددجویان است؛ به طوری که سال گذشته 135 هزار تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به مبلغ دو هزار و 400 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شد.

    فتاح با اشاره به اینکه در سال 96 برای دو هزار و 400 مددجوی بوشهری با اعتبار 50 میلیارد تومان فرصت شغلی ایجاد شد، بیان داشت: با توجه به ذخایر نفت و گاز در این منطقه نباید فقیر و نیازمندی در این استان وجود داشته باشد

    *افزایش سقف تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان به 50 میلیون تومان

    رئیس کمیته امداد در دیدار با خیران این استان اعلام کرد: امسال با تخصیص سهم کمیته امداد از اعتبار 1.5 میلیاردر هم دلار صندوق توسعه ملی، سقف تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد از 20 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

    وی به افزایش سه برابری مستمری مددجویان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: این مستمری امسال در اردیبهشت ماه 14.5 درصد افزایش یافت که این امر نقش مهمی در کاهش مشکلات نیازمندان دارد.

    فتاح با تاکید بر تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد بر اساس برنامه زمان بندی مشخص شده، بیان کرد: امسال با همکاری استانداری بوشهر هزار واحد مسکونی برای مددجویان روستایی این استان ساخته می‌شود که امکان افزایش این تعداد به دو هزار واحد وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو