مدیران خودروعصر اعتبار

رییس سازمان بهزیستی خبرداد:

تحویل ۱۱هزار واحد مسکونی به مددجویان دارای دو معلول تا سال آینده

عصر ساختمان:رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ حدود یازده هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر تحویل خواهد شد.

تحویل ۱۱هزار واحد مسکونی به مددجویان دارای دو معلول تا سال آینده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در آیین تحویل کلید 133 واحد مسکونی به مددجویان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یازده هزار واحد مسکونی برای مددجویان دارای دو معلول و بیشتر در دست ساخت است که طی سال‌های 95 و 96 آنها را تحویل خواهیم داد.
    وی تعداد واحدهای در دست اجرا در استان کرمانشاه را 300 واحد اعلام کرد که از این تعداد 68 پروژه در روستاها و مابقی در شهرها هستند.
    رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه با بیان اینکه سالانه 40 هزار معلول به معلولین کشور اضافه می‌شود، اظهار کرد: امروز که بسیاری از بیماری‌های میکروبی و عفونی ریشه کن شده، عمده مشکلات و بیماری‌ها ناشی از نواقص ژنتیکی است که درمانی هم ندارد.

    وی یادآوری کرد: به همین منظور بهزیستی از سال 75 به منظور پیشگیری از نواقص ژنتیکی توسعه مراکز مشاوره ژنتیک و مشاوره پیش از ازدواج را در دستور کار قرار دارد، بگونه‌ای که امروزه تعداد مراکز مشاوره تخصصی در کشور به حدود 225 مرکز رسیده که بخش قابل توجهی از آنها هم مراکز خصوصی هستند.
    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه اورژانس اجتماعی را نیز از دیگر برنامه‌های بهزیستی دانست و خاطرنشان کرد: اکنون در 160 شهر کشور اورژانس اجتماعی داریم و تلاش می‌کنیم این اورژانس را در شهرهای کشور گسترش دهیم.

    محسنی بندپی در پایان یادآوری کرد: حدود پنج میلیون و 200 هزار نفر در کشور به نوعی از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی