مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شرکت کاشی و سرامیک تکسرام در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ساختمان:

پسا تحریم بهترین فرصت برای ورود به بازار جهانی

عصر ساختمان- تکسرام اولین تولید کننده محصولات پرسلان در خاورمیانه است که در سال ۷۴ شروع به فعالیت کرد و از سال ۷۹ وارد بورس اوراق بهادار شده است.

پسا تحریم بهترین فرصت برای ورود به بازار جهانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴:۰۰

    مهندس امین همتی براتی احداث کارخانجات متعدد کاشی و سرامیک را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی از شرکت های کوچک با احداث یک کارگاه، کاشی و سرامیک نامرغوب و ارزان قیمت وارد بازار می کنند . این موضوع ضربه بزرگی به این صنعت وارد می کند. ولی خوشبختانه تکسرام با محصولات متنوع و با کیفیت خود توانسته در این بازاررکودی، جایگاه و فروش خود را داشته باشد.
    وی دوران پساتحریم را موقعیت بسیار مناسبی برای پیشرفت کارخانجات دانست و افزود: من شخصا با انحصار یک محصول مخالفم . برای پیشرفت یک صنعت باید فضای کسب و کار را رقابتی کرد.از طرف دیگر صنعت کاشی و سرامیک ایران پتانسیل حضور در بازار سایر کشورها را دارد و رفع تحریم ها فرصت مناسبی برای رسیدن به این مهم به شمار می رود.
    همتی  در خصوص وضعیت شرکت تحت مدیریت خود در بورس اوراق بهادار گفت:  سهام تکسرام از نظر نقد شوندگی رتبه اول را دارد و امیدواریم با جهشی که در پیش روی بازار بورس است سهام شرکت تکسرام به قیمت واقعی خود برسد.
    مدیرعامل تکسرام در خصوص راهکارهای خروج از رکود و رونق مجدد بازار تشریح کرد: تلاش برای تولید کیفی و توسعه صادرات قطعا شرایط کشور را بهتر خواهد کرد. باید با  بالا بردن کیفیت محصولات ، به  استاندارد کشور های پیشرفته برسیم و محصولات خود را روانه بازار بین المللی کنیم.
    ما به عنوان تولید کننده باید به فکر نو آوری و کیفیت باشیم و سعی داریم محصولی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب عرضه کنیم. از دولتمردان انتظار داریم تلاش خود را برای تسهیل صادرات انجام دهند و در زمینه صادرات از کشور های پیشرفته الگوبرداری کنند.
    مدیر عامل تکسرام صنعت کاشی و سرامیک را یکی از مهمترین صنایع کشور دانست و گفت: با توجه به کاهش تولید کاشی وسرامیک در کشورهای پیشتاز،فرصتی برای تولید کنندگان ما به وجود آمده  تا محصولات خود را وارد بازارهای بین المللی کنند.
    وی به نمایش گذاشتن محصولات کاشی و سرامیک را یکی از مهمترین راهکارهای افزایش فروش دانست و گفت: باید با حضور پر رنگ در نمایشگاه های بین المللی محصولات خود را به معرض نمایش بگذاریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو