مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان:

استفاده از سازه‌های بتنی در استان هرمزگان افزایش یابد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با تاکید بر اینکه آرامش شهروندان با رعایت مقررات ملی ساختمان فراهم شود گفت: استفاده از سازه‌های بتنی در استان هرمزگان افزایش یابد.

استفاده از سازه‌های بتنی در استان هرمزگان افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، فرشید دستوان امروز در همایش مقررات ملی ساختمان، سازه‌های بتنی، ضرورت‌ها و الزامات با اشاره به موفقیت های اداره‌کل راه و شهرسازی در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: آرامش شهروندان با رعایت مقررات ملی ساختمان فراهم می‌شود.

    وی، وجود 14 جزیره، معادن و صنایع مختلف و همچنین فعالیت 2 کارخانه سیمان واقع در قشم و بندر خمیر را به عنوان نقاط قوت استان هرمزگان یاد و بیان‌کرد: سازه‌های بتنی در عمران و آبادی استان، نقش موثری داشته است.

    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، آشنایی دست‌اندرکاران ساخت‌ و‌ ساز با سازه‌های بتنی و فناوری‌های نوین و به روز کشور را از اهم اهداف برگزاری همایش «ساختمان و سازه‌های بتنی و الزامات آن» در بندرعباس برشمرد.

    دستوان با اشاره به اهمیت ویژه ساخت و ساز‌های جدید و استفاده از بتن به خاطر شکل‌پذیری آن تصریح‌کرد: به دلیل دوام و مقاومت بیشتر سازه‌های بتنی نسبت به دیگر مصالح ساختمانی، ضرورت داشت تا چنین همایشی برگزار شود.

    وی بیان نقش سازه‌های بتنی مشتمل بر مقاومت و دوام بتن و ساخت و سازها و شکل‌گیری بتن از اهم مواردی است که در این همایش به آن پرداخته شد.

    مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان بیان داشت: استفاده از بتن در ساخت و سازهای استان هرمزگان و مناطق‌ ساحلی کشور به دلیل شرایط خاص آب و هوایی بیشترین کاربرد را دارد.

    دستوان در ادامه با اشاره به اینکه بتن یکی از بهترین مصالح بومی مناطق دارای آب و هوای شرجی است بیشترین تمرکز در این همایش را بر استفاده‌ بهینه از این نوع مصالح دانست و اظهار امیدواری‌کرد: استفاده از سازه‌های بتنی در سواحل جنوب کشور به ویژه استان هرمزگان افزایش یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار