مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بهزیستی گچساران :

تسهیلات مسکن به معلولان در گچساران پرداخت می‌شود

عصر ساختمان:رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: تسهیلات مسکن به معلولان در این شهرستان پرداخت می‌شود.

تسهیلات مسکن به معلولان در گچساران پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، سید مهران کشاورز، اظهار داشت: توجه به مشکلات و کمبودهای معلولان در گچساران در دستور کار اداره بهزیستی این شهرستان قرار دارد.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معلولان گچساران با مشکلاتی روبه‌رو هستند، افزود: مشکلات و کمبودها و تحقق خواسته‌های معلولان از سوی اداره بهزیستی شهرستان پیگیری می‌ود.

    رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: نبود سرپناه یکی از مشکلات اساسی معلولان در این شهرستان بوده که پیگیری این مشکل از سوی این اداره در دست اقدام است.

    کشاورز با اشاره به مشکل مسکن معلولان در شهرستان گچساران، عنوان کرد: تأمین مسکن یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی و اساسی معلولان در این شهرستان بوده است.

    وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن معلولان در دستور کار اداره بهزیستی گچساران قرار گرفته است، افزود: این اداره برای تأمین مسکن معلولان تسهیلاتی را ارائه می‌دهد.

    رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: ارائه تسهیلات به معلولان برای تأمین مسکن در دو بخش ساخت و خرید مسکن و تعمیر و مرمت مسکن است.

    کشاورز افزود: بهزیستی گچساران قرار است به 56 خانواده شهری و روستایی دارای بیش از دو معلول تسهیلاتی برای مسکن آن‌ها ارائه دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی