مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۵ و۸ پردیس مشخص شد

عصر ساختمان- پس از ماه‌ها انتظار سرانجام قیمت نهایی پروژه‌های مسکن مهر فازهای ۵ و ۸ شهر پردیس نهایی شده و به‌ زودی از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۵ و۸ پردیس مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، اواخر شهریورماه امسال رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با اشاره به این‌که قیمت 37.5 میلیون تومانی واحدهای مسکن مهر فاز 11 تقریبا نرخ نهایی است از تقسیط باقیمانده آورده متقاضیان مسکن مهر فاز 11 (کوزو) خبر داده و به تسنیم گفته بود: بر این اساس متقاضیان واحدهای این فاز می‌توانند طی سه قسط باقیمانده آورده خود را تا زمان تحویل پرداخت کنند.

    وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل شماره 3 وزارت راه و شهرسازی قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 11(کوزو) مشخص شده و به متقاضیان این واحدها اعلام شده است.

    وی با تاکید بر این‌که قیمت واحدهای پروژه کوزو 37.5 میلیون تومان و تقریبا قیمت نهایی است، البته اگر اتفاق خاصی در کشور روی ندهد، تصریح کرد: با توجه به سیاست وزارت راه و شهرسازی در کاهش فشار به متقاضیان مسکن مهر، باقیمانده آورده مسکن مهر فاز 11 در سه قسط تقسیط شد و متقاضیان می‌توانند قسط سوم را همزمان با تحویل واحد پرداخت کنند.

    حال با گذشت بیش از دو ماه خبر می‌رسد محاسبات افزایش قیمت پروژه‌های مسکن مهر فاز 5 و 8 نیز به اتمام رسیده و به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم در رابطه با آن انجام می‌شود. زیرساخت‌های خدماتی واحدهای مسکن مهر این فاز از مرز پیشرفت فیزیکی 85 درصدی عبور کرده است و احتمالا بخشی (1000 واحد) از این واحدها پس از اعمال افزایش قیمت آماده تحویل به متقاضیان خواهد شد.

    همچنین قیمت نهایی پروژه‌های فاز 5 نیز مشخص شده و از طریق پیامک به اطلاع متقاضیان می‌رسد. واحدهای مسکن مهر این فاز بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این سایت مسکن مهر پردیس در دوره گذشته مدیریت شرکت عمران پردیس عملا تعطیل شده بود.

    گفته می‌شود بدون احتساب افزایش سقف 5 میلیون تومانی تسهیلات مسکن مهر، متقاضیان فاز 8 بسته به متراژ واحدها بین 5 تا 15 میلیون تومان دیگر پرداخت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان ( https://telegram.me/asresakhteman ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو