مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران عنوان کرد:

توسعه فضاهای مکث در شهر تهران

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بر لزوم ایجاد نقاط مکث وتعامل در سطح شهر تاکید کردوگفت: فضای مکث به عنوان فضای تعامل و نقطه ای برای زنده کردن حیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است.

توسعه فضاهای مکث در شهر تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، برزین ضرغامی با اشاره به مهم ترین رویکردهای سال جدید سازمان زیباسازی، تصریح کرد:  یکی از حوزه های فعالیت این سازمان، تبلیغات فرهنگی است که در دو بخش دنبال می‌شود؛  یک بخش تبلیغات مناسبتی است که به مناسبت ایام خاص مذهبی و ملی انجام می شود و در کنار این بخش برای امسال یک سری موضوعات کلیدی را مشخص کرده ایم که می تواند به ارتقای رفتار شهروندی، کیفیت زیست شهری و توانایی همزیستی شاد و بانشاط شهروندان کمک کند.

    وی افزود:  مقرر شده تا این موضوعات در دوره های زمانی پانزده تا بیست روزه بررسی شده و درباره متن و گرافیک کار ویژه ای انجام شود.

    مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی اولین موضوعی است که برای تبلیغات در سال جدید انتخاب شده، اظهار کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری برای شعار سال، قرار است هم به نقش مردم در توسعه کشور یا در کارآفرینی پرداخته شود و هم انتظار آنان از تولیدکنندها مورد توجه قرار گیرد. این اولین کمپین ماست که به دنبال آن کمپین های دیگر را نیز پیگیری خواهیم کرد.

    وی با تاکید بر لزوم ایجاد نقاط مکث و تعامل در شهر، عنوان کرد: به عنوان مثال پیاده راه سی تیر یک فضای مکث و تعامل و نقطه ای برای زنده کردن حیات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی شهر است و از این رو دنبال توسعه این فضاها در سال جدید هستیم.

    وی با اشاره به اینکه در تهران ساختمان های بلند و دولتی بسیاری وجود دارد، گفت: بحث های نورپردازی و جذاب سازی این بناها را دنبال می کنیم که باید مشارکت های مردم و دستگاه ها را نیز جلب کنیم تا زیبایی های تهران بیشتر شود. از طرف دیگر زیباسازی ها و المان سازی های همیشگی را نیز به روز می کنیم و سعی داریم در آن ها تغییراتی ایجاد کنیم که با فکر و فرهنگ و دغدغه مردم بیشتر هماهنگ باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار