مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای اسلامی شهرتهران:

۳ چالش اصلی شهر تهران

عصر ساختمان- رئییس شورای اسلامی شهر تهران از رفع مشکلات مربوط به ترافیک، آلودگی هوا وآسیب های اجتماعی بعنوان اساسی ترین مطالبات شهروندان تهرانی از دولت و شهرداری خبر داد.

۳ چالش اصلی شهر تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهرتهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران با ذکر این مطلب مشکلات شهر تهران بسیار جدی و ساختاری است از سه مشکل ترافیک،آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی بعنوان اصلی ترین مطالبات شهروندان تهرانی از دولت و شهرداری برشمرد و افزود:بر اساس آخرین نظر سنجی که از شهروندان تهرانی داشتیم ٩٣درصد مطالبات مردم در خصوص معضل ترافیک و آلودگی هوا است.

    هاشمی در ادامه خواستار تعامل بیشتر دولت با شهرداری تهران برای رفع مشکلات شد و ادامه داد:برای ارائه خدمات عدالت محور در همه زمینه ها، یکی از اولویت های اصلی شهرداری تهران است باید تعامل بیشتری بین دولت و شهرداری برقرارشود.

    وی رویکرد شهرداری تهران برای رفع معضل ترافیک را،توسعه حمل و نقل ریلی انبوه بر دانست و گفت:اگر بتوانیم از همین ظرفیت های موجود در مترو که زیرساخت های آن از سال ها قبل ایجاد شده استفاده کنیم ،می توانیم ١۰میلیون سفر را در شهر تهران شاهدباشیم.

    هاشمی در ادامه از رفع مشکلات ناشی از آسیب های اجتماعی بعنوان جدی ترین مطالبه مردم خبرداد و خاطرنشان کرد:آسیب های اجتماعی که نماد آن در شهر تهران معتادان متجاهر هستند و چهره شهر را نازیبا می کنند ،مطالبه ٨٦درصد شهروندان تهرانی است.

    رییس شواری شهر ادامه داد:در مجموع بین ٤تا٥هزارمعتاد متجاهر در شهرتهران وجود دارند و درصورت عدم موازی کاری دولت این امکان در مجموعه مدیریت شهری وجود دارد که آنهاراجمع آوری و درگرمخانه ها اسکان دهیم.

    هاشمی در ادامه با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در شهرتهران از تأمین زمین برای ساخت مدرسه از سوی شهرداری تهران خبر داد و گفت:با هماهنگی هایی که با شهرداران مناطق شهرداری تهران بعمل آمده این اراده برای تأمین زمین برای ساخت مدرسه در تمامی مناطق ٢٢گانه شهر تهران وجود دارد به این شرط که به محض واگذاری زمین ،دولت اقدام به ساخت مدرسه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو