مدیران خودروعصر اعتبار

گزارشی کوتاه از پنل اول؛

نخستین نشست هم‌اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های حرفه‌ای حمل‌ونقل و مسکن

عصر ساختمان- نخستین نشست هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های حرفه‌ای حمل‌ونقل و مسکن در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی در حال برگزاری است و در پنل اول با ریاست معاون حمل‌ونقل به بیان مشکلات، پیشنهادها و راهکارهای تشکل‌ها نسبت به هر یک از بخش‌ها پرداخته شد.

نخستین نشست هم‌اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های حرفه‌ای حمل‌ونقل و مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با تشکل‌های حرفه‌ای رسمی صبح امروز مورخ یکشنبه 9 اردیبهشت در مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی کار خود را آغاز کرد.

    شهرام اجتهادی مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیر اجرایی این همایش در ابتدای مراسم ضمن عرض خیرمقدم به حضار در این نشست اظهار داشت: امروز نخستین نشست هم‌اندیشی بیش از 60 تشکل صنفی با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود و پیشنهاد‌ها و راهکارهایی که قرار است توسط نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای مطرح شود برای مسئولان وزارت راه و شهرسازی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

    وی افزود: راهی که امروز در پیش گرفته شده است نشات گرفته از تاکیدات وزیر راه و شهرسازی بر استفاده از ظرفیت کارشناسی تشکل‌ها و انجمن‌ها است.

    مشاور وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در جلسات برگزار شده  طی 10 روز گذشته، علاقمندی انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه حمل‌ونقل و مسکن و شهرسازی برای توسعه کشور مشهود بود.  لذا با اعتمادسازی و هم‌افزایی می‌توان مسیر توسعه را در پیش گرفت و طولی نخواهد کشید که شاهد ثمرات آن نیز خواهیم بود.

    در ادامه، پنل اول نشست به ریاست مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی و با حضور محمد رجبی رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی، رضا خادمی زاده رئیس هیئت مدیره کانون سراسری انجمنهای صنفی رانندگان حملونقل جاده‌ای کشور- بخش مسافر، مقصد اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، جمشید برزگر رئیس کانون انبوه سازان ایران، جواد اکبری رئیس انجمن مهندسان مشاور معمار و شهرساز و حمیدرضا سیفی رئیس انجمن صنفی کانون کارفرمایی کشور برگزار شد و هر یک از اعضا به بیان مشکلات هر یک از بخش ها و ارائه راهکارها پرداختند.

    محمد شکر چی زاده نیز در این نشست به تاریخچه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی پرداخت و گفت: بیش از 1500 پروژه تحقیقاتی در این مرکز انجام شده است و سالانه حدود 40 دستورالعمل و نشریه  تدوین می‌شود که البته سال گذشته 80 استاندارد ملی از مرکز تحقیقات تدوین شد.  همچنین سال 96 بالغ بر 460 گواهینامه فنی صادر شد.

    رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افزود:  این مرکز دارای 8 آزمایشگاه منحصر به فرد است و محور اصلی فعالیت‌های آن تاب‌آوری شهری و ارتقا ایمنی حمل‌ونقل است.

    گفتنی است، علیرضا محفوظی معاون حقوقی و امور مجلس، محمد راستاد رئیس سازمان بنادر و دریا نوردی،  هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان،  محمد جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری، مهرداد تقی زاده معاون حمل‌ونقل، امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع، سعید محمدزاده مدیرعامل شرکت راه‌آهن و داریوش امانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه روسا و دبیران انجمن ها و تشکل‌های حرفه‌ای حمل‌ونقل، مسکن و شهرسازی در این نشست حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار