مدیران خودروعصر اعتبار

ایجاد پارک کم‌آبخواه برای اولین بار در یزد

عصر ساختمان- شهردار یزد با بیان این‌که توسعه زیرساخت‌های تفریحی و رفاهی در دستور کار ویژه شهرداری یزد است، گفت: پارک کم آبخواه برای اولین بار در سطح شهر یزد طراحی و ایجاد می‌شود .

ایجاد پارک کم‌آبخواه برای اولین بار در یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «مهدی جمالی‌نژاد» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور نمایندگان انجمن و شوراهای دانش‌آموزی برگزار شد، سازمان دانش‌آموزی و دانش‌آموزان بازوی اصلی و توانمندی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد هستند، اظهار کرد: در جلسات شورای دانش‌آموزی مسائل خوبی مطرح و مصوب می‌شود که باید اجرایی شوند .

    وی با اشاره به ضرورت هم‌افزایی ظرفیت‌ها برای توسعه مدیریت شهری، افزود: کارگروه ویژه پیگیری مصوبات شورای دانش‌آموزی متشکل از نماینده آموزش و پرورش، شهرداری و سازمان دانش‌آموزی در یزد ایجاد می‌شود .

    شهردار یزد در ادامه با بیان این‌که اقدامات و برنامه‌های شهرداری یزد باید الگوی مناسبی برای کلان شهرهای کشور باشد، گفت: طرح‌های بزرگ و کاربردی مناسبی برای اولین بار در دستور کار شهرداری یزد قرار گرفته است .

    جمالی‌نژاد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های اجرایی در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، تفریحی و رفاهی در سطح شهر یزد، تصریح کرد: ظرفیت‌های زیرساختی تفریحی و رفاهی شهر یزد افزایش خواهند یافت .

    این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که برای اولین بار پارک کم‌آبخواه در یزد طراحی و ایجاد می‌شود، گفت: برای اولین بار گونه گیاهی جدید برای تثبیت شنهای روان در یزد معرفی می‌شود .

    وی راه‌اندازی پارک دوستار طبعیت و اکوسیستم شهر یزد را یکی از اقدامات موثر در راستای توسعه فضای سبز طبیعی در این شهر دانست و بیان کرد: توسعه فضای سبز شهر یزد ضروری است .

    شهردار یزد با اشاره به ضرورت توسعه آموزش شهروندی برای ارتقای مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: دانش آموزان موثرترین افراد در بحث آموزش شهروندی هستند .

    وی در پایان با بیان این‌که حمل و نقل عمومی شهر یزد به ساماندهی نیاز دارد، تأکید کرد: نوسازی و ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد در از دیگر موارد در دستور کار ویژه شهرداری یزد است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار