مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر پلدختر در محاصره سیلاب

ارتباط اهالی با شهر قطع شد

عصر ساختمان- فرماندار پلدختر از محاصره مسکن مهر این شهر در سیلاب و قطع ارتباط اهالی آن با شهر خبر داد.

مسکن مهر پلدختر در محاصره سیلاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از  مهر، نعمت اله دستیاری  با اشاره به آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های پلدختر اظهار داشت: شدت این بارندگی‌های به حدی بود که رواناب‌های سطح شهر پلدختر به طرز غیرمترقبه‌ای به سیلاب تبدیل شد و پل ارتباطی مسکن مهر را زیرآب فروبرد.

    وی افزود: در اثر این سیلاب ارتباط ساکنان مسکن مهر پلدختر با شهر قطع  شده و همچنین راه افتادن سیلاب در خیابان‌های شهر رفت‌وآمد وسایل نقلیه را کند و سخت کرده است.

    فرماندار پل‌دختر گفت: در پی بارش‌های اخیر اکیپ‌های خدمات شهری و اجرایی با تلاشی بی‌وقفه در حال رفع آب‌گرفتگی معابر و لایروبی انهار هستند.

    شاهین احمدی یکی از ساکنان مسکن مهر پلدختر اظهار داشت: به علت جاری شدن سیلاب و نبود جدول آب وارد منازل مسکن مهر شده و زندگی را برای ساکنان سخت و دشوار کرده است.

    سلیمانی یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر گفت: پل ارتباطی مسکن مهر شهر پلدختر به زیر سیلاب رفته و ارتباط ساکنان این منطقه با شهر قطع‌شده و خودروها نمی‌توانند به مسکن مهر تردد کنند.

    وی افزود: مسئولان بارها به منطقه مسکن مهر پلدختر آمدند و بررسی کرده‌اند ولی چاره‌ای برای رفع مشکل نکردند و پل ارتباطی قابل‌استفاده نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی