مدیران خودروعصر اعتبار

معاون امور تعاون وزارت تعاون:

۳۲۰۰ پروژه ۳۲۰ واحدی مسکن مهر در کشور احداث شده است

عصر ساختمان:معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر ۳۲۰ واحدی در کشور بهره‌برداری شده است.

۳۲۰۰ پروژه ۳۲۰ واحدی مسکن مهر در کشور احداث شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از مهر، سید حمید کلانتری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مسکن مهر 320 واحدی بابل با اشاره به افتتاح سه هزار و 200 واحد مسکن هر 320 واحدی در کشور افزود: تاکنون بی ش از یک‌میلیون واحد مسکن مهر در این بخش بهره برداری شده است.

    وی اظهار داشت: مسکن مهر بابل از مجموعه‌های بزرگ مسکن مهر در کشور است و انشاء الله همه نیازمندان مسکن مهر باهمت خودشان و مسئولان از سرپناه برخوردار شوند.

    وی بابیان اینکه برجام2 در واقع برجام وحدت و پیشرفت کشور بوده که در سایه همدلی و تلاش مسئولان و مردم محقق می‌شود خواستار کوشش مضاعف برای حل مسائل فراروی کشور شد.

    کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران نیزبابیان اینکه تعاونی مسکن محمودآباد از تعاونی‌های برتر استان است گفت: اگر حمایت مسئولان نبود این پروژه و باید از قشر آسیب‌پذیر حمایت شود.

    وی اظهار داشت: برخی پروژه‌هایی نیز در دست‌ساخت است و امیدواریم این پروژه‌ها زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.

    قهاری مدیرعامل مسکن مهر 320 واحدی بابل نیز گفت: زمین این پروژه 17 هزار متر مربع وسعت دارد در سال 89 خرید آن انجام شد و در سال 90 موفق به اخذ پروانه آن شدیم.

    وی بابیان اینکه از فناوری‌های نوین برای ساخت پروژه مسکن مهر 320 واحد بابل استفاده‌شده است اظهار داشت: ساخت و احداث بنای پروژه مسکن 320 واحدی بابل سال 93 انجام شد و درمجموع 320 واحد در 20 بلوک و در چهار طبقه با متوسط هر واحد 80 مترمربع ساخته‌شده است.

    قهاری ادامه داد: پروژه مسکن مهر 320 واحدی بابل از سیستم تجهیزات پنج لایه بهره‌مند‌است و تنها پروژه‌ای است که از سیستم تصفیه‌خانه مرکزی در آن استفاده‌شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی