مدیران خودروعصر اعتبار

وعده ابلاغ دستورالعمل فروش مسکن مهرِ بدون متقاضی عملی نشد

عصر ساختمان:در حالی قائم مقام وزیر راه از ابلاغ دستورالعمل فروش واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در هفته آخر بهمن خبر داده بود که با گذشت حدود دو هفته هنوز خبری از اجرایی شدن این وعده نشده است.

وعده ابلاغ دستورالعمل فروش مسکن مهرِ بدون متقاضی عملی نشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر 20 بهمن ماه امسال در نشستی خبری از ابلاغ دستورالعمل فروش مسکن مهر بدون متقاضی تا هفته آینده خبر داده و گفته بود: هفته آینده دستورالعمل اجرایی فروش واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به استان ها ابلاغ می شود.این واحدها به قیمت تمام شده به متقاضیان واگذار می شود و دارای 30 میلیون تومان تسهیلات هستند.

    وی یادآور شد: برای ثبت نام در طرح مسکن مهر 4 شرط  تاهل، سکونت 5 سال در شهر محل وقوع پروژه، عدم داشتن  ملک شخصی از اوایل سال 84 و عدم  دریافت تسهیلات بانکی لازم بود که برای واحدهای بدون متقاضی سه شرط عدم دریافت تسهیلات، تاهل و محل سکونت تعدیل می شود.

    وی با بیان این که کمیته ای مرکب از وزارت راه و شهرسازی، بانک مسکن، بنیاد مسکن برای تهیه ضوابط اجرایی فروش واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی تشکیل شده است، افزود: واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در وهله اول به صورت مرحله انجام می شود و در دو ماه تکلیف آنرا مشخص می‌کنیم.

    این در حالی بود که یک هفته بعد خبری از ابلاغ دستورالعمل فروش واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی نشد. مهرآبادی سه روز بعد از یک هفته وعده داده شده از پاراف دستورالعمل واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر توسط خود و دو معاون وزیر راه خبر داده و به تسنیم گفته بود: فردا (اول اسفند) این دستورالعمل توسط معاون مسکن و ساختمان پاراف شده و پس از آن به دفتر وزیر راه برای ابلاغ ارسال می شود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که پس از پاراف معاون امور مسکن این دستورالعمل برای تایید وزیر راه و شهرسازی به دفتر آقای آخوندی ارسال می شود، تصریح کرد: پس از تایید وزیر راه نیز نامه تهیه کرده و آنرا با امضای آقای آخوندی برای اجرا ابلاغ می‌کنیم.

    وی یادآور شد: دستورالعمل واگذاری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر توسط بنده به‌عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و کارشناسان  پاراف شده و تنها منتظر پاراف معاون امور مسکن و ساختمان هستیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که این دستورالعمل فردا (شنبه 1 اسفند 95) توسط معاون امور مسکن و ساختمان وزیر نیز پاراف می شود، تصریح کرد: این دستورالعمل پس از اعمال نظرات احتمالی وزیر راه و شهرسازی آماده ابلاغ به استان‌ها برای اجرا می‌شود.

    این در حالی که 9 روز از وعده دوم مهرآبادی می‌گذرد اما هنوز خبری از ابلاغ دستورالعمل فروش واحدهای بدون متقاضی نیست. مهرآبادی امروز در این‌باره گفته است: تعدیل شرایط واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر و تعیین تکلیف بقیه واحدهای بدون متقاضی در کشور به محض بررسی نهایی و تأیید همه معاونت‌ها و مدیران استانی مرتبط برای اجرا به استان‌های کشور ابلاغ می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو