مدیران خودروعصر اعتبار

بزرگترین زورخانه بین المللی در همدان ساخته می‌شود

عصر ساختمان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: درنظر داریم کلنگ بزرگترین زورخانه بین المللی را در همدان بر زمین بزنیم که این پروژه نیازمند ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

بزرگترین زورخانه بین المللی در همدان ساخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی باباییدر کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: 22 پروژه ملی در استان وجود دارد که به دلایل مختلف یا حذف شده و یا متوقف شده است و توانسته ایم این پروژه ها را سرپا نگه داریم.

    وی افزود: راه آهن سریع السیر تهران- همدان- سنندج در استان یکی از اتفاقات موفق در همدان است که دارای 65 میلیارد اعتبار است و تا اوایل خردادماه کار اجرایی راه آهن همدان به ملایر را آغاز خواهیم کرد.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری نماینده بیجار توانستیم خط راه آهن همدان به زنجان را با 10 میلیارد و 300 میلیون اعتبار مصوب کنیم که امسال اجرایی خواهد شد.

    وی درباره آبرسانی همدان نیز تصریح کرد: از دو سال گذشته آبرسانی به شهر همدان متوقف شده بود که در این رابطه جلسات زیادی برگزار شد.

    حاجی بابایی تاکید کرد: پروژه آبرسانی به شهر همدان 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که همه آن تقریبا تامین شده است و از آنجایی که قانون اعتبار را به اسم پروژه آبرسانی از سد تالوار تصویب کرده بود در نهایت موفق به تغیر نام پروژه آبرسانی با عنوان پروژه آبرسانی به شهر همدان شدیم تا این بودجه را سهم همدان کنیم.

    وی درباره بیمارستان های امام(ره) و اکباتان نیز گفت: زمانی مقرر شده بود این دو بیمارستان مخروبه شوند اما اکنون بیمارستان اکباتان مجهز به جدیدترین دستگاه های روز آماده بهره برداری و بیمارستان امام نیز اکنون با اختصاص بودجه شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ردیف بودجه حذف شده بنیاد بوعلی را بازگرداندیم، گفت: 500 میلیون تومان بودجه برای این نهاد فرهنگی تصویب کردیم.

    وی با بیان اینکه برای فاضلاب شهر فامنین ردیف بودجه جدیدی ایجاد شده است، اظهار کرد: برای این پروژه ردیف بودجه جدیدی حدود 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که درصورت افزایش هزینه ها تا 50 میلیارد تومان، از بودجه ملی استفاده شود.

    حاجی بابایی با بیان اینکه ردیفی به عنوان شهدای مدافع حرم با محوریت شهید همدانی به میزان 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: دو ردیف موزه هنرهای معاصر متوقف شده بود که در نهایت 900 میلیون تومان برای این موزه در نظر گرفته شد.

    وی تصریح کرد: در گذشته ردیفی به نام موزه غرب کشور داشتیم که متوقف شده بود و اکنون باید 10 موزه منطقه‌ای ساخته شود که یک موزه مربوط به همدان و بر روی تپه هگمتانه است.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال 78 کلنگ بزرگترین پردیس سینمایی کشور بر زمین زده شده است که این مساله با جدیت تمام باید محقق شود.

    وی درباره پروژه پارک علم و فناوری نیز بیان کرد: این پروژه از سال 76 آغاز شده و در سال گذشته یک میلیارد اوراق برای آن گرفته شده و 3 میلیارد برای تجهیز این پروژه علمی بودجه درخواست شده است.

    حاجی بابایی با بیان اینکه آب، برق و گاز مدارس رایگان خواهد شد، افزود: بدهی مدارس در حال ساخت باید از طریق بانک‌ها تهاتر شود.

    وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان اعتبار از مجلس برای رویداد همدان 2018 دریافت شده است، افزود: یک‌میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی و فاضلاب پروژه منطقه ویژه امامزاده محسن ابلاغ خواهد شد.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور کمبود پول و اعتبارات وجود ندارد، گفت: حتی با پدر خود نیز تعارف ندارم و درصورتی که ببینم پدرم ظلمی درحق مظلومی کند، دربرابرش می‌ایستم.

    وی با انتقاد از دریافت کلان عیدی و حقوق پایان خدمت برخی از بازنشستگان، خاطرنشان کرد: وجود چنین ناعدالتی ها در برابر حقوق های یک میلیون و 200 هزار تومانی برخی از معلمان باعث به دردآمدن دل هر انسانی می شود.

    حاجی بابایی با بیان اینکه سال 97 سال پرخیرو برکتی برای همدان است، تصریح کرد: رویداد همدان 2018 باعث قرار گرفتن همدان در سکوهای بین المللی می شود.

    نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی مسئولان که مخالف رینگ سوم همدان هستند، گفت: مسئولان حرف های حساب شده بزنند چرا  که این رینگ برای شهر همدان بسیار لازم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار