مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت تعاونی انبوه سازی مسکن امیدآوران قدر در گفت و گو با عصر ساختمان:

اولین مجتمع درمانی- مسکونی دنیا در رودهن ساخته می شود

عصر ساختمان- یک ساختمان لاکچری، سونا، استخر و جکوزی دارد؛ در این ساختمان هم همه این امکانات با رویکرد سلامت وجود دارد. برای مثال آب حوضچه های درمانی آن، توسط تانکر از چشمه های آب گرم به این محل منتقل و ارایه خدمات ماساژ با گرایش درمان انجام می شود.

اولین مجتمع درمانی- مسکونی دنیا در رودهن ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹:۰۰

    عباس دهگانی مدیرعامل شرکت تعاونی انبوه سازی مسکن امیدآوران قدر در گفت و گو با خبرنگار عصر ساختمان از ساخت اولین مجتمع مسکونی – درمانی دنیا در رودهن خبر داد و گفت: با توجه به این که خانه سالمندان در کشور ما وجهه خوبی ندارد و نیز بسیاری خانواده ها نیاز به خدمات پزشکی دارند؛ بنابراین به فکر ساخت مجتمع مسکونی افتادیم که ویژگی های یک مرکز درمانی را داشته باشد.در واقع هتل – بیمارستان را به یک مجمتع مسکونی - درمانی تبدیل کرده ایم.
    دهگانی به معرفی این پروژه پرداخت و اظهار داشت: این برج در زمینی به مساحت 4 هزار و 518 مترمربع در 5 طبقه مسکونی، 3 طبقه مشاعات و با متراژ های بین 110 تا 200 متری 2 و 3 خواب به همراه دو پارکینگ احداث می شود.

    وی افزود: یک ساختمان لاکچری، سونا، استخر و جکوزی دارد؛ در این ساختمان هم همه این امکانات با رویکرد سلامت وجود دارد. برای مثال آب حوضچه های درمانی آن، توسط تانکر از چشمه های آب گرم به این محل منتقل و  ارایه خدمات ماساژ با گرایش درمان انجام می شود. همچنین برای رفاه حال ساکنان پنجره ها ضد uv و محیط ضد پژواک صداست.در طبقه سوم پارکی به مساحت 3 هزار متر تعبیه خواهد شد. در مجموع می توان گفت تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز یک شهر در این مجتمع وجود دارد.
    وی اضافه کرد: این پروژه در رودهن  که جزو بهترین مناطق آب و هوایی تهران محسوب می شود؛ قرار دارد و کار ساخت آن با عنوان برج امیر در اردیبهشت سال آینده شروع می شود.
    دهگانی که در سومین نمایشگاه املاک و مستغلات حضور داشت؛ از اطلاع رسانی ضعیف نمایشگاه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه روی شاکله اصلی نمایشگاه به خوبی کار نشده است. فیلسوفان می گویند هر عملی را نظری در پیش است.نظریه ای که باعث تشکیل این نمایشگاه شده کامل نیست و فقط عده ای از مشاوران املاک و شرکت های ساختمانی در اینجا جمع شده اند. مردم باید بدانند برای چه باید در نمایشگاه حضور یابند. سرمایه گذاران باید نفع خود را از حضور در اینجا بدانند.باید بر موضوعیت نمایشگاه کار شود و اطلاع رسانی بیشتری در این خصوص صورت گیرد.به نظر من از چند ماه قبل تبلیغات باید شروع شود و با انجام مصاحبه ها و ارسال خبر  به رسانه ها اذهان عمومی را آماده برگزاری نمایشگاه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو