مدیران خودروعصر اعتبار

بازدید معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های عمرانی

عصر ساختمان- معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران، از برخی پروژه های عمرانی پایتخت بازدید میدانی به عمل آورد.

بازدید معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های عمرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر ، در این بازدید که  پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و همچنین جمعی از دست اندرکاران و مدیران پروژه‌های تونلی نیز حضور داشتند، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پارکینگ طبقاتی نیایش و تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی مورد پیمایش میدانی قرار گرفت.

    در نشستی که پیش از برگزاری این بازدید میدانی در محل کارگاه پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار برگزار شد، علاوه بر ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرایی پروژه های احداث پارکینگ طبقاتی نیایش و تونل آرش- اسفندیار، طرح احداث تونل و بزرگراه شهید شوشتری نیز بررسی شد.

    پروژه احداث پارکینگ طبقاتی نیایش که مرحله احداث سقف 3 طبقه از طبقات 9 گانه خود در تراز منهای یک را پشت سر گذاشته است، شامل سازه‌ای 11 طبقه با 9 طبقه پارکینگ در تراز منهای یک و 2 طبقه تجاری در تراز مثبت یک است و با بهره برداری از آن، فضای موردنیاز برای پارک بیش از 1200 دستگاه خودرو و امکان مراجعت کم‌دردسر شهروندان به پردیس سینمایی ملت، بوستان ملت و بیمارستان قلب شهید رجایی فراهم خواهد شد.

    همچنین تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی که به عنوان هفتمین پروژه تونلی شهر تهران مورد بازدید قرار گرفت، شامل مسیری 5/1 کیلومتری حدفاصل خیابان آرش تا بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی است و فاز نخست آن شامل طبقه دوم تونل ارتباطی خیابان آرش به بلوار اسفندیار که از زیر بزرگراه مدرس عبور می کند، به زودی تحویل شهروندان خواهد شد. بهره برداری از این پروژه، تبعات ترافیکی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر(عج) را به حداقل خواهد رساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار