مدیران خودروعصر اعتبار

اپلیکیشنی برای تحول بازار مسکن

عصر ساختمان- در حالی که استفاده از دانش و فناوری‌های جدید در صنعت Real Estate کشورهای پیشرفته کاملا جا افتاده است، این صنعت در کشور ما تغییرات شگرفی به خود ندیده و از به کار گرفتن ابزارها و روش‌های جدید باز مانده است؛ شاید به همین خاطر است که با وجود پتانسیل بالا، شاهد فراز و فرودهای متعدد در بازار مسکن ایران هستیم.

اپلیکیشنی برای تحول بازار مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»،کیلید جدیدترین سامانه هوشمند املاک کشور است که ماموریت دارد بستری آنلاین برای برآورده ساختن کلیه نیازهای عرضه‌کنندگان و متقاضیان مسکن، به عنوان یک One Stop Shop، را فراهم کند و همه ابزارهای لازم برای مشاوره تخصصی مسکن را در اختیار مشاورین بگذارد.
    هدف کیلید افزایش کارآیی آژانس‌ها به عنوان پلی ارتباطی بین متقاضیان و عرضه‌کنندگان مسکن است تا با یاری آنها بتواند زمینه شفافیت در بازار مسکن را فراهم کند. این سامانه می‌خواهد با انعکاس اطلاعات دقیق، به‌روز و واقعی، ضمن افزایش قدرت انتخاب مشتریان، بازار فعلی مسکن را از حالت سنتی و کم‌بازده خارج و به سمت استفاده از روش‌های نوین جهانی سوق دهد.

    ابزارهای طلایی کیلید برای مشاورین چیست؟
    اولین و اصلی‌ترین ابزاری که کیلید در بحث مشاوره تخصصی مسکن در اختیار مشاورین املاک می‌گذارد اپلیکیشن تخصصی و کاملی است که مجموعه‌ای از اطلاعات منحصر به فرد و انحصاری را در خود جای داده است. این اپلیکیشن علاوه بر کمک جهت ارائه مشاوره تخصصی یک نرم افزار مدیریت مشتریان و فایل¬ها نیز می¬باشد. به کمک این اپلیکیشن مدیر آژانس و تمامی مشاوران با وارد کردن تمامی فایل ها، قرارهای ملاقات و رویدادها قادر به مدیریت بهینه مشتریان می باشند.   
    مشاورین املاک با استفاده از اپلیکیشن کیلید می‌توانند به قیمت معاملات انجام شده در محله‌ها و منطقه‌ فعالیت خود دسترسی داشته باشند و اطلاعات آن را به صورت هفتگی و ماهانه مشاهده کنند؛ به این ترتیب تصویر روشن‌تری از وضعیت خرید و فروش املاک اطراف خود به دست می‌آورند که در بحث قیمت‌گذاری بسیار مفید واقع خواهد شد.
    ویژگی دیگر اپلیکیشن کیلید ارائه «شاخص‌های واقعی تغییرات قیمت» است؛ که روند واقعی تغییرات قیمت املاک را به صورت محله‌ای و منطقه‌ای، یا به صورت شاخص قیمت کل نشان می‌دهد، و به مشاورین اجازه می‌دهد تا شاخص قیمت محله‌ها و منطقه‌های مختلف شهر را با یکدیگر مقایسه کنند.
    یکی از مهمترین خدمات مشاوران املاک معرفی محله بر اساس بودجه مشتریان می باشد. سامانه کیلید با ابزار هوشمند نقشه حرارتی میانگین قیمت متر مربع در هر محله، این امکان را به مشاور داده تا گزینه ای صحیح را به متقاضیان خرید و اجاره پیشنهاد کند. لازم به توضیح می باشد میانگین قیمت هر متر مربع در فواصل 250 متری در هر محله و منطقه قابل مشاهده می باشد.
    دیگر ابزار منحصر به فرد کیلید، ارائه اطلاعات محله و منطقه برای فایل‌های ثبت شده در سامانه است. اگرچه امکانات و مشخصات هر ملک بر تعیین قیمت آن نقش به سزایی دارد، مشخصات محله و منطقه‌ای که ملک در آن واقع شده است نیز می‌تواند بر قیمت خانه تاثیر بگذارد.
    کیلید، اطلاعاتی همچون راه‌های دسترسی، ایستگاه‌های مترو، مراکز خرید و مراکز تفریحی هر محله و منطقه را در سامانه هوشمند خود نمایش می‌دهد تا مشاورین با توجه به مشخصات هر محله قادر باشند قیمت دقیق‌تری بر املاک بگذارند و بر اساس فیلترهای موجود ملکی را پیدا کنند که مطابق با خواسته مراجعه‌کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار