مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید برومند بر همکاری وزارت علوم در تکمیل پروژه ملی "آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله"

عصر ساختمان- معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر همکاری وزارت علوم در تامین و تخصیص منابع مورد نیاز برای تکمیل پروژه ملی ساخت آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله تاکید کرد.

تاکید برومند بر همکاری وزارت علوم در تکمیل پروژه ملی "آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، دکتر مسعود برومند در بازدید از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله (در دست احداث واقع در سوهانک تهران) و ساختمان مرکزی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آزمایشگاه مذکور، بر همکاری وزارت علوم در تامین و تخصیص منابع مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ملی تاکید کرد.

    دکتر محمدکاظم جعفری، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی زلزله شناسی ومهندسی زلزله در این بازدید توضیحاتی را درخصوص حوزه‌های فعالیت این پژوهشگاه در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی ارائه کرد.

    دکتر برومند و هیئت همراه در بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله (کف قوی و دیوار عکس‌العمل، میز لرزان، سانتریفوژ)، از نزدیک در جریان روند ساخت آزمایشگاه که پیشرفته‌ترین مرکز تخصصی در انجام آزمایشات مرتبط با سازه و ژئوتکنیک لرزه‌ای در سطح کشور و منطقه است، قرار گرفتند.

    بخش‌های مختلف ساختمان مرکزی پژوهشگاه ازجمله آزمایشگاه‌های سازه و ژئوتکنیک و نیز مرکز ملی شبکه لرزه‌نگاری باند پهن از دیگر بخش‌های مورد بازدید در این برنامه بود.

    همچنین در ادامه این بازدید، چگونگی استفاده از توان پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برای رفع معضلات کشور و منطقه در جلسه مشترک با مسئولان پژوهشگاه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، در این بازدید دکتر محسن شریفی مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی، دکتر نیسی مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و دکتر نیکبخت رئیس دفتر و مشاور معاونت پژوهشی دکتر برومند را همراهی می‌کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار