مدیران خودروعصر اعتبار

فروش ویژه ۴۰۰ مجتمع مسکونی در تهران به صورت اقساط

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران عنوان کرد: در تهران انبوه‌سازان اعلام آمادگی کرده‌اند ۴۰۰ مجتمع مسکونی که هرکدام بین یک تا ۱۰۰ واحد را شامل می‌شوند با تخفیف و به‌صورت اقساطی برای فروش ویژه ارائه دهند که این از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

فروش ویژه ۴۰۰ مجتمع مسکونی در تهران به صورت اقساط
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصاد نیوز،سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات در عصر چهار اسفند ماه سال 94 آغاز به‌کار کرد. به گفته صنف اتحادیه مشاوران املاک این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه املاک و ساختمان در منطقه است که بیش از 110 شرکت از 18 کشور آخرین دستاوردهای خود را در مورد مسکن و مستغلات به نمایش می‌گذارند و شرط شرکت آنها در این نمایشگاه نیز انجام سرمایه‌گذاری در ایران است.

    حسام عقبایی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران در مورد اهداف این نمایشگاه به اقتصادنیوز گفت:ارائه تسهیلات، تهاتر و فروش ویژه و همچنین تبیین اهمیت موضوع مسکن و جایگاه نخست آن در رشد و توسعه اقتصادی؛ معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور، جذب و حمایت سرمایه‌های داخلی و خارجی و معرفی توانمندی‌های انبوه‌سازان و شرکت‌های بزرگ ساختمانی و... از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه چهار روزه است.

    وی ادامه داد: به علت رکود چندساله وضعیت مسکن اوضاع مناسبی ندارد و به نظر می‌رسد این نمایشگاه بتواند در خروج از رکود مسکن مؤثر باشد. همچنین در این نمایشگاه مالکان و مدیران پروژه‌های سرمایه‌گذاری با معرفی بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک شرایطی برای عرضه‌مطلوب املاک با امکان ارزیابی و مقایسه بهتر را فراهم می‌کنند.

    عقبایی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در دو دوره برگزاری خود سعی کرده است تا جدیدترین طرح‌ها و برنامه‌های ساختمانی درزمینه های انبوه‌سازی، سبک‌سازی و مقاوم‌سازی، بازسازی بافت‌های فرسوده و نوین‌ترین سیستم‌های ساخت‌وساز را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهد.

    وی با بیان اینکه یکی از عوامل ناپایداری اقتصادی عدم گردش مالی در کشور است تأکید کرد: عمده تولیدکنندگان ساختمان درفروش به دلیل نبود مشتری یا بودن مشتری‌ای که توانایی ندارد، دچار رکود شده‌اند، ازاین‌رو تسهیلات ویژه‌ای را برای این بخش در نظر گرفته‌ایم.

    عقبایی با بیان این‌که این تسهیلات در دو بخش برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: یکی تسهیلاتی است که توسط سازندگان در اختیار خریداران با حفظ منافع خریدار قرار می‌گیرد، در بخش دیگر نیز در حال رایزنی با بانک‌های عامل بر ای ارائه تسهیلات ویژه هستیم.

    به گفته وی، در تهران انبوه‌سازان اعلام آمادگی کرده‌اند 400 مجتمع مسکونی که هرکدام بین یک تا 100 واحد را شامل می‌شوند با تخفیف و به‌صورت اقساطی برای فروش ویژه ارائه دهند که این از ویژگی‌های نمایشگاه امسال است.

    در سومین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات که از چهارم تا هفتم اسفند برگزار می‌شود، تعدادی از مشاوران املاک حاضر هستند که آمادگی پاسخگویی به سوالات و ابهامات علاقه‌مندان را دارند. این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار