مدیران خودروعصر اعتبار

رجبی مطرح کرد:

جذب سرمایه های سرگردان مردم نیازمند ایجاد جذابیت در مسکن است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، لازمه جذب سرمایه های سرگردان مردم را ایجاد جذابیت در بازار مسکن خواند و گفت: مسکن در حال حاضر در بن بست ضعف مدیریت غوطه ور است.

جذب سرمایه های سرگردان مردم نیازمند ایجاد جذابیت در مسکن است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فرج الله رجبی با اشاره به وضعیت فعلی بازار مسکن، گفت: متاسفانه وضعیت مسکن در بن بستی قرار گرفته که آشفتگی فعلی نتیجه آن است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به نظر می رسد که نبود سیاست مشخص در حوزه تولید و توسعه مسکن مشکل آفرین شده است، افزود: برای سرمایه های سرگردان مردم محل امنی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته نشده که نتیجه آن نقدینگی زیاد و در نتیجه آشفتگی کلی بازار است.

    دولت فکری به حال سرمایه های سرگردان مردم کند

    نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید برای سرمایه مردم مسیر رفت و برگشت در نظر گرفته شود، تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر بخش عمده ای از سپرده های مردم در بانک ها ذخیره شده که با خروج از سیستم بانکی به علت ضعف مدیریت ها به سمت سکه و ارز هدایت شده و تبعات خاص خود را به دنبال دارد.

    رجبی با بیان اینکه دولت باید محل مشخصی برای سرمایه گذاری مردم در نظر گرفته و از نقدینگی زیاد کشور که سرگردان است جلوگیری کند، ادامه داد: اگر دولت بتواند با ایجاد جذابیت سرمایه های سرگردان مردم را به سمت مسکن هدایت کند به طور حتم وضعیت این بازار از شرایط فعلی خارج شده و با توجه به تاثیرگذاری بسیار این بخش بر بازارهای موازی می تواند بخش اعظمی از اقتصاد ما را راه بیندازد.

    سیاست مشخصی در حوزه مسکن نداریم

    وی با تاکید بر اینکه با توجه به عدم وجود سیاست مشخص در حوزه مسکن، عدم تولی گری و مدیریت صحیح در این حوزه بروز هر گونه اتفاقی دور از انتظار نیست، گفت: در حال حاضر بازار مسکن غیر کنترل و غیر قابل پیش بینی است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، لازمه سروساماندهی به بازار مسکن را فشار به دولت برای  ارایه طرح مشخص در حوزه مسکن خواند و افزود: دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی باید مکلف شود در خصوص بخش مسکن سیاست های روشنی را ارایه کند تا بر اساس آن مسئله مدیریت شود.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: شاید در روزهای اخیر نوسانات ارزی نیز تاثیراتی در بازار مسکن داشته اما به حدی نیست که قابلیت استناد داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار